Ben bu zamana kadar 4 5 tane doktora gittim 4 5 kere USG çekildi ve hepsi PCOS dedi.
8 ay önce gittim PCOS dedi
En son 6 ay önce gittim karnıma USG ile baktı ve PCOS dedi. Hormon değerlerimde iyiydi o zaman.
Benim bu seferki reglim tuhaf oldu ve hayatımda ilk defa böyle oldu.
İlk 2 gün sadece peçeteyle silince peçeteye pembe kan geldi ama çok değil az geldi ve her seferinde değil ara ara geldi bazen silsem de hiç gelmedi. Ve 2 gün boyunca pedime hiç kan gelmedi sadece 2 günde 1 tane pedin çeyrek kısmı çok az kahverengi gibiydi.
3. gün tamamen kesildi
4. günde aynı şekilde hiç gelmedi
Fakat bugün karnımda adet gibi ağrı var ama diğer adetteki ağrılara göre biraz daha şiddetli ve az önce tuvalete gittim peçete ile silince peçeteye yine pembe kan geldi ama az geldi fakat pette hiçbir şey yoktu. Ve hâlâ daha karın ağrım var bu neyden kaynaklıdır
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Pcos regl düzensizliği yapar diye biliyorum bunu yaşayan bir arkadaşım var aylardır olmadığını söylerdi. 🥲 Geçmiş olsun muhtemelen hormonal bir şey insülin direnci e batırdin mi ve dgkhp kullanıyor musun
Benimde tam tersine 12 13 günde oluyor ama bazen 20 30 günde olduğuda oluyor. Hap kullanmadım hiç. İnsülin direnci hafif yüksek çıktı. Sebebi ne olabilir ki
Yemene içmene dikkat edip biraz spor yapsan iyi gelir diye düşünüyorum kaç kilosun
12-13 günde bir döngü olması normal değil doktorla tekrar görüş tekrar hormonlarına bakilsin
Bazen bazı değerler yüksek çıkıyor bazen de normal çıkıyor. Ama usg de pcos çıkıyor
Dhea değerin nasu
Dhea - so4 değeri dimi? Normal o. 148 ile 407 arasında olması lazımmış. Benimki 177
Normal lh fsh nasil
Normal hepsi 6 ay önce hiç birinde sorun yoktu
Tamam muhtemelen kistlerden dolayı sorun yaşıyorsun🌚 hormonal dengede bozulmuş olabilir insülin direnci artmıştır kilonda varsa etkilenir o yüzden olabilir diye düşünüyorum ben. Doktora tekrar başvur hiç normal değil bu kadarı
Kanser olabilir mi
Kız saçmalama abartma
Allah korusun delirdin mi
Çok korkuyorum ama ya🥹 sağlıkçı mısın sen
Yoo değilim ama arkadaşımdan biliyorum ve bende kadın doğuma gitmiştim benden de şüphelendiler ama teşhis konmadi bilgim o yüzden var
Neyden şüphelendiler senden
Pcos ultrasonda da çıkmadı hormon da da.. Ama belirlerim bir dönem uyuyordu
Belirtiler neydi
Sadece regl olduğumda az oluyordum bu şikayetle gittim doktorum ultrason baktı sorun çıkmadı sknra hormon testi bakıldı lh fsh oranım iyi çıktı en önemli oran bu pcos tanısinda yani sorun çıkmadı
Benim bu yaşadığım şey sadece pcos olabilir mi
Bunun nedenini ne sen ne de ben biliriz doktora başvur
Tamam teşekkür ederim
Kan değerlerin hakkında neler söylediler gittiğin doktorlar
En son 6 ay önce karından usg ve hormon tahlili yapıldı.
Pcos var dedi usg de. Kanda da bir sıkıntı çıkmamıştı
hormon değerlerin nasıl?
Bazen yüksek bazen normal mesela 6 ay önceki normaldi
Sen de bu durum ne zamandan beri var önce onu söyle ondan sonra bu hormon tahlilinin tam sonucunu göster bana
4 5 seneden beri pcos var ve 4 5 senedir prolaktin ara ara yüksek çıkıyor bazen de normal çıkıyor. Mesela 8 ay önceki yüksek 6 ay önceki normal
Kaç yaşındasın?
Alternatif tıp deneyimin oldu mu
24. Hayır olmadı
Şimdi sana sorduğum sorulara ne alaka deme kan grubun nedir saç rengin nedir aktif ya da belirli bir cinsel hayatın var mı anne baba da tansiyon var mı? Günlük su tüketimi ne kadar? Bu soruların hepsini cevap ver bir de alerjik durumun nedir
A rh + kahverengi yok yok su az tüketiyorum alerjim neye var bilmiyorum
Kanser ya da kist ve benzeri bir şey yok öncelikle bunu bilin senin sadece dengesiz bir hormon değerin var..
Nerden biliyorsun
Kist olsa 6 aylık döngünün mutlaka bir ayında aşırı kanlanma olur. Sen de dönem dönem akıntı oluyor sadece
Anladım tamamdır teşekkür ederimm
Kist patlamış olabilir mi?
Öyle olsa daha şiddetli ağrı olmaz mıydı ki
Olabilirdi. Eşimde de olmuştu benzeri.
Belirtiler ne oldu
Şiddetli kasik ağrısı. Hamilelik testi yaptık beta yüksek çıktı. Hamile sandık ama öğrendik ki kist içerde patlamış beta ondan dolayı yüksek gözükmüş
Kasık ağrısı dışında belirti oldu mu
Hafif lekelenme işte
Tedavisi neydi peki
Hiçbir şey yapmadılar o zaman kendi kendine hafifledi.
Kilon var mı?
Var
İnsülin direencin de olabilir.
Kilo verdiğin an sorunun kalkıyor büyük ölçekte ortadan
Vardı en son
Evet seninki de bizimki gibi
Evet
Yardımcı olabileceğim bir husus var ise ulaşabilirsin bana
Teşekkür ederim
Doktor kontrolünde olman gerek miyormu
Neyden dolayı pcos için mi
pcos'tan dolayı
Sende var mı