Olmamak mı cevaplarınızı yorumlara bekliyorum teşekkür ederim (derecemi bilmiyorum bu arada) hem skolyoz hem kifoz var bende
3 ay
Olmamak mı cevaplarınızı yorumlara bekliyorum teşekkür ederim (derecemi bilmiyorum bu arada) hem skolyoz hem kifoz var bende
Ameliyatı çok zor ve ameliyat sonrasında omurga sabitleniyor. Hareketin tamamen kısıtlanıyor. Eğer hayati bir durum yoksa ben tavsiye etmiyorum. Tabi ki yapılan tetkikler, ilerleyici olup olmadığı ve hekimin ne dediği çok önemli.
Cevap
1Cevap
Öncelikle doktora git ve doktor tavsiyesi ile hareket et.
Herkesi ameliyat yapmıyorlar zaten derecene bağlı bu
Çok ileri derece de mi var
İşte soruda da belirttiğim gibi derece mi bilmiyorum ben
Derecesine bagli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?