Sizce psikiyatrik tedavi bazı insanlarda zorla uygulanmalı mı?

Takıntılılar, suça meyilli kişiler, suç kaydı çok olan kişilere zorla ilaç tedavisi uygulanmalı mı?

Depo antipsikotikler var, haftalarca-aylarda vücutta kalıyor, kişinin saldırganlığını ve takıntısını ciddi boyutta azaltıyor ve pasifleştiriyor. Sizce bu etik mi, zorunluluk mu?

Güncellemeler
4 ay
suçluya zorla damar yolundan ilaç verilir, düzenli olarak ilaç tedavisi yapılır, ilaç bırakamaz kafasına göre çünkü ilaçlar aylarca kanda kalıyor. mesela amerikada kimyasal hadım var
Sizce psikiyatrik tedavi bazı insanlarda zorla uygulanmalı mı?
Cevapla