Herkese merhaba. Astigmat varmış gözümde ve uzağı iyi göremiyorum. Önceden de gözlük kullanıyordum. Böyle bir sorun yoktu. Gece rahatsız etmiyor. Güneş gözlüğü camı da takılabiliyor. Onu takınca da rahatsız etmiyor gündüz. Netlik çok iyi.
Fakat gün içinde güneşi bir günde sokakta çok rahatsız ediyor. Göz bebeklerim yerinden fırlayacak gibi oluyor. Gözümde basınç hissettiriyor. Netlikte sorun yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Karartmalı gözlük camlari var ışıkta karariyor ama önce bu sorunu doktora konuş sonra ışıkta kararan camlar kullan
o zaman diğerini tak doktora sorarsın rahatsız eden hakkında
İlk zamanlar numara değişince bile olur güneş konusunda da ışık kırıcılı cam tercih et bir dahakine güneş gözlüğünü de numaralı al
Yanlış numara mı acaba
Doktoruna danıs
Camda astigmat yok
Doktora git