Yeni aldığım numaralı gözlük gündüz göz bebeklerimi neden böyle zorluyor?

Herkese merhaba. Astigmat varmış gözümde ve uzağı iyi göremiyorum. Önceden de gözlük kullanıyordum. Böyle bir sorun yoktu. Gece rahatsız etmiyor. Güneş gözlüğü camı da takılabiliyor. Onu takınca da rahatsız etmiyor gündüz. Netlik çok iyi.

Fakat gün içinde güneşi bir günde sokakta çok rahatsız ediyor. Göz bebeklerim yerinden fırlayacak gibi oluyor. Gözümde basınç hissettiriyor. Netlikte sorun yok.

Yeni aldığım numaralı gözlük gündüz göz bebeklerimi neden böyle zorluyor?
Cevapla