Kemodan kaynaklı saç dökülmesine ne iyi gelir sizce?

Ağustos ayında sıfıra vurduğum saçlarım bakımlar sayesinde harika uzamıştı yani sıklaşıp uzamıştı erkek kafa stilti ama çok güzeldi ama dünden beridir geri şiddetli şekilde dökülmeye başladı bunun için ne yapmalıyım dökülmesini engellemek için kemo alıyorum 1 yıla yakındır tekrardan sıfıra vurduracağım da alışkın olsam da dökülmesi birazdan fazla etkiledi galiba beni ya alışmıştım erkek stil şeklinde uzamasına bakım şampuanları maske vs sipariş ettim yine bakıma devam edeceğim de hem bone vs takmıyordum artık ama mecbur geri takacağız bone şapka vs🥲
Güncellemeler
4 ay
Biberiye suyuna da çok iyi diyorlar, biberiye vs karışımlı saç maskesi kullanıyorum kaca aydır çok iyi geliyordu saclarim gürleşmişti nasıl güzel olmuştu o maskelerden de kullanmaya devam edeyim diyorum
Kemodan kaynaklı saç dökülmesine ne iyi gelir sizce?
Cevapla