Bende kullanmıyorum
Sigara kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ne zamandan beri?
Bende kullanmıyorum

Evet. Kurtulmayı çok istiyorum bundan. Yoksa bu iş kötü. Millet stend taktırıyor ya. Bunu istemiyorum ben. O yüzden bırakmam lazım bi an önce. Günde 1 paketi geçmiyor şimdilik. 👍
Aynen bırakmaya çalış bencede
Kesinlikle haklısın 🙏
Cevap
15Cevap
Sigara kullanmıyorum, ama geçmişte bir süre denemiştim. Zamanla bıraktım çünkü nefes almak, tad almak daha iyi geliyor insana.
1 senedir kullanıyorum maalesef ama ilk içtiğim zamanlara göre azalttım
@daphy azaltman çok iyi yavaş yavaş azaltarak kendini daha iyi hissedeceksin umarım
En sık görülen kanserin de akciğer olduğunu hatırlatalım
Öyle miymiş
Kullanmıyorum. Sigara içenler kendilerini toplumdan dışlansın kenarda köşede içsin arkaya gitsin
@GamzeliBela bende kullanmıyorum ama kullanana saygısızlık yapmıyorum kesinlikle. Bence sen tekrar düşün
@GamzeliBela rahatsız etmediği sürece bence anlayışlı olunmalı
Saygısız değil kendi sağlığım için
@GamzeliBela oda önemli tabi
Ama ifade ederken de saygı ve anlayışa dikkat edilmeli yani
Tütün içiyorum 15 senedir ama bu ağızlığı kullanarak
One la
Sigaranın ucuna takıyon katranı süzüyor
Kullanmıyorum ama elimde bir dal var
Ne dalı @kogarashi
Kullanmıyorum elinde ne yapıyor 🤦 @kogarashi
Kullanmıyosan pardon @kogarashi
Tercih etmiyorum hocam
hiç kullanmadım Rabbime çok şükür
20 sene oldu herhalde
Bırakalı mı 😂
Baslayalı
Şuanda içiyorum hatta
Sigara kullanmıyorum.
@Hayatİstanbul77 birkaç soru sormak istiyorum sorabilir miyim size yazmıştım
Burdan sorabilirsin? Dm de sohbet etmiyorum
@Hayatİstanbul77 anladım öyleyse burdan sorayım. Tecrübeli bir master olarak düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum çünkü.
İlk şunu sorayım: Ne düşünüyorsunuz
Neyle ilgili ne düşünüyorum?
Hiç içmedim kokusundan dolayı içmem de
@Büşra2001 demekki pasif içici olabilirsin 😂
Yok kullanmıyorum
@mirakayra12 doğruculardan biri daha 👍
🙃
Kullanmıyorum
kullanmıyorum
@sarapvs şarap kullanıyor musun 🤣
Nickindeki vs "ve sigara" anlamında mı
Kullanmıyorum
@sesizlerinsesi 👍
kullanmıyorum
@hayatbosm 👍
Hiç denemedim
Aferin
liseden beri aralıklarla içiyorum
Lise kaçtan beri @lisbeth_salander
18 yaşımdan beri kullanıyorum
@bakirimsi çok mu içiyorsun yoksa normal mi
😯
Evet kullanıyorum
Kaç yaşından beri
Çok içiyor musun
Azalt bari kral
8 yaşımdan beri içiyorum
Yemin et 😯
Çok mu içiyon
😯😯😯😯😯
Kullanmam
Doğrusu 👍
Kullanmiyorum
Doğru yol 👍
Evet kullanıyorum
Kaç yıldır
orta okul 7 den beri.
😯
Tütün içiyorum ben
Ne zamandır
Kullanmıyorum
6 senedir içiyorum.
8 yıldır
Ne kadar peki
Yuh be kral
no smoking..
Kullanmıyorum
Coook
Azalt kral
Elimde değil çok icesim geliyo
Kullanıyorum
Kaç yıldır @suziiii7777
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?