dişlerimi fırçalıyorm ama bir türlü tam istediğim gibi olmuyor krem rengi gibi gibi. beyaz olsun istiyorum ne yapmam lazım. kemik rengi filan demeyin eskiden daha beyazzdı :(
not : diş macunum sensodyne
not : diş macunum sensodyne
Canım önemli olan sağlıklı olması ve bu konuda Sensodyne gerçekten etkiye sahip. Dişlerini beyazlatmak için çok kurcalarsan diş minesi inceldikçe daha da zarar görecektir sararmayı geç çürür bile.
Bunun yanısıra yeşil elma tavsiye ederim etki ediyor diş etleri için sağlıklı vs. Haftada bir de biraz karbonat ve limonu karıştırıp hafifçe fırçalayabilirsin.
karbonata limon mu karıştırayım haa ben tek başına kullanayım demiştim hiç denemedim deneyecem :) ne kadar miktarda limon ve karbonatı karıştırmalıyım peki :) ?
Mesela bir tatli kasigi karbonata iki damla limon yeter
tamam canım çok teşekkür ederim :)
Benim kemikte sarı galiba neyle fircalasam hangi bitkisel kür yapsamda duzelmedi. Ama rastgele signal white now un keskin nanelisi var hem beynine kadar rahat edersin hemde disler bembeyaz. ama iki dk fircala bide disini fircala. Heh bide su var signal white now un hepsi guzel yapmiyo bir tek benim dedigim cok iyi
seninkini beyazlattı mı gerçekten :) ? yani signal white now dimi adı bunu alayım :)?
tamam canım çok teşekkür ederim :) peki ne kadar kullanımda sonuç aldın :) ?
tamam deneyecem :) :) sağ ol :)
Sensodyne gerçekten berbat bir diş macunu. Colgate kullan. Ben de onu kullandım bir ara, dediğin gibi hiç beyazlatmıyodu.
colgate de kullandığım oldu oral b de ama olmuyor olmuyor :(
O zaman çok da uğraşma. Olduğu kadar. Dişleri beyazlatmak için aşındırıcı bişey kullanmak da doğru değil. Bu sefer diş minesine zarar verirsin, dişlerin daha kolay çürür, hassaslaşır, çok soğuk içersen dişlerin sızlar. En iyisi sen vücuduna daha fazla kalsiyum al. Daha çok süt ürünleri tüket. Yapay bir şey yapma. Öyle tvde gördüğün bembeyaz dişler falan çoğu porselen zaten yapay şeyler. Daha gençsin.
20 yaşındayım daha :( ama ne bileyim yaa :/ bu ay zaten diş taşlarnı aldırtacam ve temizleyecek acaba temizleyince daha mı beyazlar bilmiyorum :/
haklısın :) çok teşekkür ederim :)
2 çeşit yöntemi mevcut lazer beyazlatma ya da kaplama :)
lazer beyazlatma mı o nasıl?
Öncelikle diş yapısının ve kişinin bu tedaviye uygun olup olmadığı değerlendirilir. Uygun bireylerde mutlaka resim alınır. Diş renginin ilk hali kaydedilir. Eğer kişinin dişindeki renklenme koyu ve inatçıysa ev tipi beyazlatma yapılmalıdır.
Lazer ile beyazlatma yapılmadan önce;
- Dişler flour içermeyen bir macunla fırçalanmalıdır.(Kişi seansa gelmeden önce)
- Dişler pomza ile temizlenir.(Beyazlatma seansının başlangıcın da)
- Dişetleri ve dudaklar özel koruyucularla koruma altına alınır.
- Dişlere beyazlatıcılı jel-toz sürülerek her bölge 30 sn lik ışınlamalara tabi tutulur. Bu ışınlama süresi her diş için kullanılan cihaza ve jele göre değişir..
- Koruyucu jel ve koruyucu bariyerler uzaklaştırılarak seans tamamlanır. İhtiyaç duyulursa ev tipi beyazlatmaya devam edilir.
- Ev tipi beyazlatmaya devam edilMEYECEK ise 24 saat içinde bireyin çay , kahve , sigara gibi dişin renklenmesine neden olabilecek içecek ve yiyeceklerden mutlaka uzak durmak gerekir.
ayy zor gibi geldi bana yaa :/ ama gerçekten işe yarıyorsa ilerleyen zamanlarda bunu deneyebilirim :) teşekkür ederim :)
vallaha normalde bir sürü beyazlatma yöntemleri vardır ama tüm hekimler sana şunu söyleyecektir çaydan sigaradan alkolden uzak durduğun sürece dişlerin her zaman beyaz kalacaktır :)
3 ü de yok :D sadece arada 3 ü 1 arada kahve içiyorum o kadar :D ama sararmış işte :/ birazcık :(
süt iç ve bol bol elma ye ikiside dişlerinin ana yapısını oluşturan mineralleri oluşturur
süt içiyorum da elma pek sevmem ama yerim , teşekkür ederim :)
elma dişleri temizlemende çok büyük fayda sağlar ama özelliklede parantez içinde söyliyim (ısırarak) yemelisin
:D haklısın :) pek sevmem ama arada yiyecem :) yeiş elma güzel de kırmızıları pek sevmiyorum
olsun ikisininde faydaları farklıdır ama mucizevi bir meyvedir :)
doğru diyorsunuz :)
hemde tadı çok güzel :)
:))
gizliden çıksanda özele gelsen diyorum artık :)
ne alaka? alt tarafı soru sordum özele gelmek ne alaka.. lütfen amacı saptırmayalım. iyi günler.
öyle değil amacından sapmak değil konu reklammı yapayım burada sana klinik ücretleri ve klinik isimleri vericektim ama neyse sorun değil iyi günler
gerek yok tanıdığım klinikler var teşekkürler.
Cevap
14Cevap
Tuzla fircalamak da ise yariyor. Ama dikkat et ne kullanirsan kullan asiri tahribatta dis yuzeyine zarar verirsin.. yuzeyleri cizilirse daha cok sararir ve bu kez onlari cikartamazsin ayrica dis sagliginida bozarsin... macunla bile yapsan her zaman yavas hareketlerle yap tahrio etme tuzuda bir sure dene bikac gun boyunca ise yariyor
teşekkür ederim :)
Ne demek ♥
:))
BNa dişçi bunun sebebinin diş yapısıyla ilgili olduğunu söylemişti. Bazen ne yaparsan yap biraz da olsa sarılık kalır.
off :( inşaAllah düzelir yaa :(
:) .
Bazı insanlarda ne kadar istesende bembeyaz olamaz bana doktor diş minelerin zayıf demişti o yüzden çokta beyaz olmuyor ve çabuk sararmasina neden oluyor o matkap gibi aletle dişlerinin üzerinden geçer gidip söylersen beyazlar
teşekkürler:)
signal white now iyi beyazlatır ama sensodyne f de diş etleri için iyi. bence sensodyneden vazgeçme fırçalama tekniklerini iyi oku internetten yanlış fırçalıyorsundur
signal white now beyazlatıyor mu gerçekten?
tamam :) zaten doğru fırçaladığımı sanmıyorum :)
Bleaching yaptırabilirsin. Ben fırçaladıktan sonra misvak da kullanıyorum rengi gözle görülür derecede açıldı.
bleaching hiç duymadım :/ teşekkür ederim:)
haa lazerle bir arkadaş daha önermişti yok ona gerek yok o kadar diye düşünüyorum ama teşekkür ederim:)
:) :)
dis doktoruna gidip cilalatabilirsin. beyaz olurlar.
soracam teşekkkürler :)
Sodyum bikarbonat ve limon karıştırarak fırçalayabilirsin çok sarıysa hemen beyazlatmaz fakat diş macununa oranla daha beyaz yapar hergün bu şekilde fırçalama dişlere zarar verebilir :)
sarı değil krem gibi tam beyaz değil sadece yoksa sarı değil
Ceviz yesilken onun yesil kabugu muazzam beyazlatir
onu bulamam :/
E boşver o zaman o kadar da önemli değil demek ki
Sensodyne'i at çöpe. Iphana al farki ilk gun gorursun
ben de öyle düşünüyorum signal ya da ipana alacam. : )
Kahve, kola , çay gibi şeyleri çok içer misin?
kahveyi arada ama diğerlerini hiç içmem.
nescafe içerim yani türk de içmem :D
nescafe sarartır dişleri.
alt tarafı 1 haftadır içiyorum ama eskiden hiç içmezdim
ipana 3d beyazlatıcı
işe yarıyor mu signal white now iyi diyen oldu bu mu o mu ki :/
ben 3d beyazlatıcıyı kullanıyodum çok iyi beyazlatıyodu 2 tüp bitirsen anlarsın değişimi zaten
sonra diş taşı flan çıktı bıraktım daha kullanmadım
diş etine yarayanları kullandım
ipana 3de olsun başka olsun beyazlatıcı özelliği olan ürünler çok fazla kullanılmaz 3 4 tüp sonra normal macuna dönmek gerekir diş beyazlatıcı olanlar bir zaman sonra dişi kazır çünkü
aa valla mı yaa ben bunu bilmiiyordum :( bu ay diş doktoruna gidecem diş taşlarımın için ona bir sorayım o zaman :/ ama gerçekte bilmiyordum bikaç aydan fazla kullanılmayacağını :( çok sağ ol :)
ben öyle biliyorum doktorlarında yazılarını okuşmuştum o yönde bir sorarsın rica ederim
sorarım :)
:))
dişlerin gerçek rengi sarımsıdır.
yok çok sarı değil şu an da ama eskisi gibi de beyaz değil... eskiden böyle dğeildi
karbonatla bıde fırcala sen
onu düşünüyorum da denemedim henüz işe yarıyor mu gerçekten?
e biraz etkisini görüyorsun bence denemelisin
deneyeyim sağ ol :)
hadi bakalım :D
:) :)
Ne kadar fircalasanda birazcık sarariyor.
neden işte yaa nedeni ne :/
Doğal diş zaten bembeyaz olmaz ki
bembeyaz olmasa bile daha beyaz oalbilir.
Misvakk
Karbonat
Sabret biraz
sabretmekle ne alaka. çözümü var mı onu yaparken çözüme kavuşmak için sabrederim ama boş boş oturup sabretmek anlamsız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar