Tamam da özellikle nefesinin böyle olduğunu söyledin mi? Sonuçta herkeste yan etkiler farklı olur ve sen belirtmeden doktorun seni bilemez. Müneccim değil ya hani
Hmm anladım. Bazı insanlarda birden bıraktığında da yoksunluk krizi gibi etkiler olabiliyor. O yüzden doktor dozunu düşürerek bıraktıyor ama sende bağımlılık gelişmediyse bir şey olmaz tabi
Yani ben hiç kullanmadığım için nasıl anlarsın ben de bilmiyorum. Sen yine de doktor kontrolüyle bırak istersen. Şu an için en güvenli yol o gibi duruyor. Bir akrabam kafasına göre bırakmıştı zamanında. Sürekli baş dönmesi yapmıştı onda ve bu yüzden merdivenlerden yuvarlanmıştı. O yüzden dikkat etmelisin
Hapları yarıya düşürdüm 2 şer kutu yazdı birde pekara var paksera mı ney yarım yutuyorum haplar bitince nefes darlığı ortadan kalkarmı hiç sigara alkol kullanmadım nefesim kesiliyor birazda gücüm düşük
Bugun 75 yaşındaki komşum benle şakalaştı gureş yaptık birbirimizi tuttuk 30 saniye 1 dakika olmadan nefesim kesildi adamın kesilmedi çok sigara içiyor haplardan dimi
Nisan 2025 den beri misol ve rileptid kullanıyorum baya düzeldim motivasyonum düşüktü sorunlarım vardı hapları bütün yuttum hep Geçen hafta yarıya düşürelim dedim düşürdük 2 şer kutu daha yazdı bu ilaçlar neden nefes darlığı yapar
Sen onun diplomasını sorgula, psikolog ve psikiyatrinin diplomasının sorgulanması sorun değildir hastanın hakkıdır. Bir doktor böyle bir şeye cevapsız kalmamalı
Devlet özele gitmem çok hastası var ben başka doktora da gittim kadın dı o sadece rileptid yazdı bu doktor konuşuyo anlatıyo anlıyo ruh halinden konyalı kendisi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bu durumu doktorun ile konuşmalısın. Sağlık sorunu için buradaki insanlara güvenilir ve yeterli bilgiye sahip değiller
O bilmiyomu zaten 2 şer kutu hap yazdı boğuşma esnasında koşunca veya hızlı bişey yapınca nefes nefese kalıyorum
Tamam da özellikle nefesinin böyle olduğunu söyledin mi? Sonuçta herkeste yan etkiler farklı olur ve sen belirtmeden doktorun seni bilemez. Müneccim değil ya hani
Dedim nefes darlığı yapıyo biraz sıkar mı bişey dedi ama unuttum ne dediğini çok önemli değil galiba Hapları bıraksam olur mu
Hmm anladım. Bazı insanlarda birden bıraktığında da yoksunluk krizi gibi etkiler olabiliyor. O yüzden doktor dozunu düşürerek bıraktıyor ama sende bağımlılık gelişmediyse bir şey olmaz tabi
Normal kullanıyorum dozunu düşürdük sonra hepten kesecekmiyiz bağımlımıyım değilmiyim bilmiyorum nasıl anlarım
Yani ben hiç kullanmadığım için nasıl anlarsın ben de bilmiyorum. Sen yine de doktor kontrolüyle bırak istersen. Şu an için en güvenli yol o gibi duruyor. Bir akrabam kafasına göre bırakmıştı zamanında. Sürekli baş dönmesi yapmıştı onda ve bu yüzden merdivenlerden yuvarlanmıştı. O yüzden dikkat etmelisin
Ben kullanacam doktor demeden bırakamam çok sağol
Rica ederim ne demek
Nerelisin
Evet yapıyor araştırmıştım
Hapları yarıya düşürdüm 2 şer kutu yazdı birde pekara var paksera mı ney yarım yutuyorum haplar bitince nefes darlığı ortadan kalkarmı hiç sigara alkol kullanmadım nefesim kesiliyor birazda gücüm düşük
Bugun 75 yaşındaki komşum benle şakalaştı gureş yaptık birbirimizi tuttuk 30 saniye 1 dakika olmadan nefesim kesildi adamın kesilmedi çok sigara içiyor haplardan dimi
Yani haplardan olabilir ama psikiyatrine söylemeyi de ihmal etme, düzenli nefes egzersizleri yap
Doktor bişey demiyoki nasıl nefes egzersizi boğuşma esnasında koşarken kesiliyor nefesim
Nasıl demiyor? O hâlde başka doktorlara danış mal mıdır nedir sen bi onun diplomasını istesene
Nisan 2025 den beri misol ve rileptid kullanıyorum baya düzeldim motivasyonum düşüktü sorunlarım vardı hapları bütün yuttum hep Geçen hafta yarıya düşürelim dedim düşürdük 2 şer kutu daha yazdı bu ilaçlar neden nefes darlığı yapar
Sen onun diplomasını sorgula, psikolog ve psikiyatrinin diplomasının sorgulanması sorun değildir hastanın hakkıdır. Bir doktor böyle bir şeye cevapsız kalmamalı
Adam doktor hastanede öyle şey olmaz
Devlet mi özel mi?
Devlet özele gitmem çok hastası var ben başka doktora da gittim kadın dı o sadece rileptid yazdı bu doktor konuşuyo anlatıyo anlıyo ruh halinden konyalı kendisi