ilk evet dedim ne olmuş sadece bir gece kullanacağım sonra yine ara veririm dedim ama bilmiyorum kararsız olmaya başladım değer mi ki diye düşünmeye başladım
Evde kalınca canım sıkılacak ya fa sadece uyuyacağım
eskiden bağımlıydım her gün kullanırdım
yazdan beri azalttım ayda bi kere ya da iki haftada bi kere almaya başladım
ama bu sefer tamamen bırakmak istiyorum gibi hissediyorum
Ama bırakırsam çok özleyeceğim…
ahh ama sağlığım daha önemli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gitme o ortamlara hiç girme sen anca böyle temizlenirsin çevreni değiştir temizlik çevreden başlar
Arkadaşsız kalıcam : ( bi süre
Öyle arkadaşlar olmasin etrafında 🌸 yalnızlık kötü değil zamanla yaparsin kendin gibi çevre
Öyle arkadaşların olacağına arkadaşsız kal. Kendine başka arkadaş edin kitap olsun evcil hayvan olsun. Uzak dur. İnci ablanda sana arkadaşlık eder bak 😊
@Asil-Bey 😀
Sen de gitme gitmek zorunda mısın? Kullanmayın şu mereti gençliğinze yazık etmeyin.
Sen kafayı yemişsin kendine neden bunu yapıyorsun bu genç yaşında
Gitme uzak dur, cevreni degistir
Partide neler olacak?
Yapma kurtulamazsın bak
Müptezel misin
Midem rahatsız de