4 ayKusura bakma birsey merak ettim. Benim sag 3.70 sol 3.50 1-1.5 felanda astigkat cikti. Acaba ameliyat rahatmi yani mutlumusun. Ve fiyat olarak ne tuttu acaba?
010 Yorumla
Soran4 ayYok neden kusura bakayım yönteme göre değişiyor smile 40 dediler bana no touch ve prk 12 bin şehir hastanesinde oldum benim korneamda sıkıntı olduğu için prk oldum 1 hafta acı çektim tabi. şu an gayet iyi ışık hassasiyeti var sadece bir de sabahları ağrı ve ağırlık oluyor.
Soran4 ayVe şu an gayet iyiyim hayat kalitem arttı keske daha önce olma fırsatım olsaydı
- 4 ay
Sehir hastanesinde ne tuttu ucret acaba. Bende boyle gezmekten cok bunaldim yaklasik 7 8 senedir boyleyim geceleri trafige cikamaz oldum son zamanlarda. Cok soru soruyorum ama kusuruma bakma 🙏
Soran4 ayAmeliyat 12 hastanede ameliyat ilacı ücreti falan aldılar 13 ü buldu göz damlalari biraz pahalı oluyor yok sorun merak ettiklerinizi cevaplarım yönteme göre değişiyor fiyatlar gözünüze uygun olanı testler ölçümler sonrası doktor belirliyor
- 4 ay
Acaba randevu olayini nasil yaptiniz. Bununda cevabini alsam benim icin cok yeterlu olur. Birde sgk yok acaba ucret daha fazlami cikar?
Soran4 ayÖnce genel gözden randevu alıyorsun doktora lazer olmak istediğini söylüyorsun zaten o gerekli yerlere testlere yönlendiriyor özelde olursan daha hızlı olur ama bu ameliyatı sgk karşılamıyor çünkü estetik cerrahiye giriyor ama ozellerde ücret daha pahali
Soran4 aySgk ile hiç bir ilgisi yok.
- 4 ay
Tamamdir gercekten cok tesekkur ederim size aklimdaki herseyi super sekilde cevapladiniz🙏🙏🙏 iyi geceler dilerim
Soran4 ayRica ederimmm ne mutlu bana iyi geceler 🙏🏻😌
- 4 ay
🙏🙏🙃🤍
En İyi Cevaplar
3 ayKontak lenslerini hastaneler bağış olarak kabul etmiyor genellikle çünkü kullanım süresi geçmiş. Göz doktorlarının kliniklerine veya göz bağışevlerine başvurabilirsin, bazı yerler geri dönüşümü yapabiliyor.
00 Yorumla
- Sağlık konusunda 665 cevap paylaştı.
4 aySorunun cevabini bilmiyorum da
Ne kadar ince bir düşünce helal olsun09 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim
- 4 ay
Rica ederim
Geçmiş olsun ameliyat
Soran4 ayTeşekkürler 🙏🏻
- 4 ay
☺️☺️
- 4 ay
Teşekkür ederim hanımefendi
Soran4 ayRica ederiim
- 4 ay
Neden ameliyat oldun ne şikayetin vardi bir iki sorular sorcam sonra
Kardesimin ameliyat olayini tam ogreneyim
Soran4 ayMiyoptum.
- 4 ay
Anladim
Sağlık konusunda 772 cevap paylaştı. Numaraları kaç
022 Yorumla
Soran4 ay-3.50 numara
Soran4 aySatmayı düşünmüyorum aslında hastanelerde falan durumu olmayan insalar için kullanılsa diye düşündüm :/ senin ki kaç?
Soran4 ayYaaa güzel fikir teşekkür ederim aklıma gelmemişti hastane kabul etmezsse öyle yapayım 🙏🏻 düşükmüş aslında ilerlerme olmaz ergenlikte çok ilerliyor son 2 yılda -0.50 falan gibi küçük artışlar durmuş olarak kabul ediliyor
Soran4 ayBen özel hastane de olmayı düşündüm başta sonra bir kaç bir şey okudum vazgeçtim 😂😂 şehir hastanesinde oldum.
Soran4 ayAnkara etlik şehir 'de oldum benim korneamda dejenerasyon varmış prk yöntemi uygun görüldü sadece 12 bin tlydi o da no touch de aynı fiyatti smile 40 bindi.
Soran4 ayBen de özele güvenemedim 3 özel hastane gezdim biri olmaz senin gözüne dedi diğeri mıy mıy konusup yaparız hallederiz falandı konuştu
Soran4 ayEğitim araştırma hastanelerinde yapılıyor diye biliyorum ama doktoru iyi araştırmak lazım. Sana da muhtemelen uygun fiyat çıkartırlar bana özelde smile 65 dediler no touch 45 aşırı pahali 😂😂
Soran4 ayİlginçtir ki benim doktorum da gözlüklü 😂😂😂😂 yok yaptır yaptır hayat kalitem arttı resmen gözlük ve lens tam bir eziyet 😂
Soran4 ayBilemedim ben kendime yapardım göz doktoru olsam 😂😂 artmamişsa ol gitsin
Soran4 ayHadi bakalım inşallah durmuştur 🙏🏻😂
Soran4 ayBana da bildir 😂
Soran4 ayThanks 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u 4 ayÇöpe atabilirsin
06 Yorumla
Soran4 ayYok atmam
Soran4 ayEfsane diye xper seviyesi mi çıkmış yeni fark ettim 🙄
- 4 ay
Evet sadece bende var
Soran4 ayHayırlı olsun ne zaman aldın bilmiyorum da sana özel yani hoş olmuş vermeleri gerekiyordu zaten 😂😂
- 4 ay
Tişikkirler :D
Soran4 ayRica ederim 😂😂
4 ayYaşadığın şehrin üniversite itiraf sayfalarına ya da benzer sayfalara yaz illa ki bir ihtiyaç sahibi çıkar
02 Yorumla
Soran4 ayBu da hiç aklıma gelmemişti teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
- 4 ay
Rica ederim :)
4 ayHijyen sebebiyle bağış olarak almazlar. Bir de zaten tavsiye de edilmez. Ay çöpe gitsin boş ver
02 Yorumla
Soran4 ayAmeliyattan 2 ay önce aldım açık değil kutular 0 kapalı.
- 4 ay
Yani göz doktoruna bir sor istersen size vereyim mi diye de aynı numarayı tutturmak da zor olur
Eğer İstanbuldaysan beyoğlu kuledibi göz hastanesinde kontakt lens bölümü var. Orası kabul edebilir.
02 Yorumla
Soran4 ayHayır Ankara
Sağlık konusunda 530 cevap paylaştı. Kimse almaz. Dereceli lensler özel olur genelde. Ne hastane, ne de optikçiler o riske girip almaz
06 Yorumla
Soran4 ayTatlım zaten optikciler satıyor ya lensleri ellerinde aynı numaradan fazla fazla oluyor :)
Soran4 ayOptikçilere ücret karşılığı vermeyi düşünmüyorum zaten ücretsiz hastaneye bağış yapmayı düşündüm hastaneler lens kullanan hastalara deneme lensi veriyor ya belki o amaçla kullanılır diye düşündüm sonuçta aynı benimle ayni numarada bir sürü miyop vardır , teşekkür ederim bu arada
Soran4 ayAyrıca lensleri de alalı 3 ay oldu hiç açmadım kutularını paketleriyle duruyorlar ben de açılmış ürünü vermeyi düsünmezdim tabiki
Sağlık konusunda 2,1b cevap paylaştı. optikçilere sor hastanelerin pek işi olmuyor lenslerle geçmiş olsun
05 Yorumla
Soran4 ayYok onlar hiç almaz, teşekkür ederim.
Soran4 ayOnlar satıyor da 3 ay oldu alalı ben sormaya utanırım aldığım yere 😂🙄
Soran4 ayBen hiç soramam ksmdjsjs çöpe atarım daha iyi hastane de bağışı kabul etmezsse
Geçmiş olsun nerden aldın oraya iade et istersen
06 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim 3 ay geçti iade edemem almazlar teklif etmem bile ayıp olur bu kadar zaman sonra.
Soran4 ayVereceği ne malum şimdi bilemedim alır rafa koyar satarsa
Soran4 ayBilmiyorum hastanelere sorarım bir de , niyetim önemli tabii de gerçekten işe yaradığını da bilmem gerekir.
Sağlık konusunda 372 cevap paylaştı. Ne güzel bir düşünce. Hastane ya da lens satanlar yönlendirebilir belki.
00 Yorumla
4 ayönce bi kenara bırak gözlerde herhangi bir sorun var mı yokmu ona göre hareket et..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aySelam çok tatlısınız gerçekten ince fikirlisiniz tanışmak isterdim açıkçası
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim
Gizli Üye(18-24)4 aykaç yaşındasın belli yaş altına ameliyat önermiyorlarmıs ben de olmak istiyorum 🌸
02 Yorumla
Soran4 ayYeni gördüm yorumunu canım
27 yaşındayım göz numaran durması gerekiyor bir de
Cevap sahibi4 ayteşekkür ederim 🌸
Gizli Üye(30-35)4 ayHastaneye bırakabilirsin. Lazım oluyor bazen kullanıyoruz
04 Yorumla
Soran4 ayKabul edilir mi?
Cevap sahibi4 ayEdilir. Ben de göz doktoruyum bana getiren olursa reddetmem şahsen
Soran4 ayBen de çevremdeki hastaneye soracağım inşallah kabul ederler teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap sahibi4 ayRica ederim 🙏
Geçmiş olsun ama hastaneler alıyor die biliyorum birde işlem göz çizdirme tedavisimiydi?
05 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻evet.
Soran4 ayÖzelde daha hızlı oluyor aslında ben özele güvenemedim başta özelde yaptırmayı düşündüm ama bir kaç yorum, video vazgecmeme sebep oldu şehir hastanesinde oldum 2 hafta içerisinde her testler ölçümler tamamladı ameliyat günü verildi önce genel göze gitmek gerekiyor lazer istediğiniz söylüyorsunuz gerekli testler , ölçümler, çekimler yapılıyor doktor hangi yöntemle olabilirsiniz ya da gözünüz lazer uygun mu ona karar veriyor ücret yönteme göre değişiyor ben prk yöntemi öyle olmak durumunda kaldım korneamdaki problem kaynaklı prk ve no touch 12.000 tl smile 40.000 tl fiyat verildi bana özelde dünya gözde smile 65.000tl no touch 40.000 tl demislerdi veni vidi de yaklaşık aynı fiyat verdi
Soran4 ayRica ederim ne demek 🙏🏻💐
4 ayMerhaba hangi hastanede ve kontak lens derecelerinin neler
09 Yorumla- 4 ay
Hangi şehir hastanesindr oldunuz
Soran4 ayMerhaba, şehir hastanesinde oldum elimdekiler -3.50 ama sağ -3.50 sol -3.75di + astigmat
Soran4 ayAnkara etlik şehir
- 4 ay
Bilirsiniz hep özelde yapılır kanısı var gittiğimde ekstra bir durum belirtmem gerekir mi nasıl bir yol izlemeliyim bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler bu arada dereceler için
Soran4 ayEğitim araştırma ve şehir hastaneleri gibi büyük hastanelerde yapılıyor diye biliyorum önce genel gözden randevu alıyorsunuz doktora lazer olmak istediğinizi söylüyorsunuz öncelikle kornea tomografisi, topografisi , retina gibi bir kaç ölçüm yapılıyor doktorunuz uygun görürse yapıyor gözünüz uygunsa rica ederiim
- 4 ay
Teşekkürler yeniden :)
Soran4 ayRica ederim🙏🏻 özelde de aynı muameleyi görüyorsunuz devlette de bence ben çok memnun kaldım doktorumdan ve hastaneden özele güvenmedim açıkçası.
- 4 ay
Öyle ama şu düşünce var genel çevremde de devlette ameliyat yapılmaz o nedenle özele bakıyorsun oradan da emin olamıyosun adana şehire baktık randevu yokmuş ilk fırsatta gidicem ekstra iyileşme sürecin nasıl oldu direk işe başlama veya gündelik hayata devam edilebiliniyor mu
Soran4 ayYani bir sehir hastesine gidin doktoru da iyi arastirin mutlaka En acısız ertesi gün rutin hayatına devam edebildiğin yöntem smile ben korneamdaki problem kaynaklı prk yöntemi ile olmak zorunda kaldım o da ilk 3 gün acı çektim gözlerim açılmadı yapıştı tabi bu degisiyor yönteme göre benim ameliyat olali 26 gün oldu tabi hala ışık hassasiyeti var sabahları ağırlık ve ağrı oluyor hafiften o kadar şu an görme oranım %80 olmuş
4 ayBende oldum ama pişman olacağız sanki yanıyor mu seninkiler de
012 Yorumla
Soran4 ayYani 26 gün falan oldu benim ilk haftalar yanıyordu acıyordu ama şu an sadece sabahları ağırlık ve ağrı oluyor şimdilik memnunum.
- 4 ay
Akşam sarı ışıklar araba farları çok yanacak dikkat et
Soran4 ayEvet ışık hassasiyeti hala devam ediyor dışarı da rüzgar falan da aşırı etkiliyor
- 4 ay
Benim 2 yıl oldu daha ağrılar artabilir dikkat et olur mu
Soran4 ayYaa normal değil 2 yılda hala devam etmesi 6 ay içerisinde tamamen iyileşme görüleceği söylendi bana kuruluk falan devam ediyor mu?
- 4 ay
Yok kuruluk bitti ama ışık etkileri artıyor dikkat et olur mu tamam net görüyoruz ama acısı akşamları var
Soran4 ayTekrar gidip sor bence 2 yılda hala devam eder miymis ilginç hangi yöntemle oldun?
- 4 ay
Sordum normal dedi
Soran4 ayAnladım gecmis olsun sana da umarım benim ki o kadar sürmez.
- 4 ay
İnşallah sürmez duam seninle
Soran4 ayTeşekkür ederim 🙏🏻
- 4 ay
Rica ederim. ☺️
Doktoruna sorsana guzelim
01 Yorumla
Soran4 aySorarım
Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bir uzmana sormakta fayda var elbette
02 Yorumla
Soran4 ayUzman kim?
- Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
4 ayAt gitsin hiç riske girme kendini de yorma.
02 Yorumla
Soran4 ayRiske girilecek durum yok 0 kutulu kullanılmamış lensler birinin işine yarar belki diye düşündüm aynı numarada elbet birisi vardır.
- 4 ay
Sıfırsa yine o zaman doktor önerisi olan biri çıkar belki ama yine de boş ver derim
- Sağlık konusunda 410 cevap paylaştı.
4 ayHayır etmezler
04 Yorumla
Soran4 ayNereden geldi bu bilgi sana kdnsndns
- 4 ay
Hastanede çalışıyorum. Göz poliklinik sekreteriyim 😂
Soran4 ayBen soracağım yine de 😂😂 hastane farkı vardı dmdndn
- 4 ay
Sor bakalım hdjdk
- Sağlık konusunda 417 cevap paylaştı.
4 ayssor yarın devlet hastanesine, ihtiyacı olan varsa
02 Yorumla
Soran4 aySoracağım bakalım inşallah kabul ederler ihtiyacı görülsün birinin çöpe gideceğine.
- 4 ay
Bende öyle oksijen tüpü vermiştim
u 4 ayBağış kabul etmeyebilirler
05 Yorumla
Soran4 ayTöh çöp yani
- 4 ay
Geçmiş olsun bu arada çiçeğim ama sor sen yine de
Soran4 ayTeşekkür ederim aşkım sorayım bir bakalım birinin işi görülsün yazık 0 yeni almıştım
- 4 ay
İyi düşünmüşsün aslında 😕 bakalım ne diyecekler merak ettim ben de
Soran4 ayHaftaya kontrolüm var soracağım bakalım. insallah kabul ederler
- Sağlık konusunda 465 cevap paylaştı.
4 ayne zaman oldun ve nasıl oldun?
05 Yorumla
Soran4 ay27 gün önce
- 4 ay
kaç güne normal yaşama döndün ben de düşünüyorum da
Soran4 ayHangi yöntemle olduğuna bağlı benim korneamda sıkıntı olduğu için bana prk yöntemi uygun görüldü 1 hafta sonra rutine dönebildim biraz acıli ve ağrılı geçti süreç ağrısız acısız ve ertesi gün rutin hayata döneceğin yöntem smile gözüne hangisi uygunsa onu doktor belirliyor
- 4 ay
anladım çok teşekkür ettim
Soran4 ayRica ederim 🙏🏻
4 ayİnşallah
01 Yorumla
Soran4 ayMaşallah
geçmiş olsun
02 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim
Sağlık konusunda 768 cevap paylaştı. Ver bir yere gitsin
04 Yorumla
Soran4 ayYorum yapmak icin yorum yapmasaydın keşke zorunda değildin.
Soran4 ayMantıksız bir soru sormadım başta bunu yazabilirdin dalga geçer gibi cevap vermişsin neyse teşekkürler iyi geceler.
geçmiş olsun
01 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ediyorum
4 ayOzelden yazsana
04 Yorumla
Soran4 ayNeden?
- 4 ay
Hosuma gidiyorsun
Soran4 ayHe sağ ol ama yazmam.
- 4 ay
Neden snnsms
Sağlık konusunda 407 cevap paylaştı. Bağış yap
01 Yorumla
Soran4 ayBen de öyle düşündüm zaten de alırlar mı fikrim yok.
4 ayGeçmiş olsun
02 Yorumla
Soran4 ayTeşekkür ederim
- 4 ay
🤍
- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
4 ayBana ver
00 Yorumla
4 ayÇöpe at gitsin
00 Yorumla
4 ayÇöpe at
00 Yorumla
m 4 ayHayır etmezler
00 Yorumla
4 ayEtmez
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayÇöpe şutla
03 Yorumla
Soran4 aySeni mi?
Cevap sahibi4 ayYemin ederim üşenmeden devam da ediyorsun neyden korktun hayırdır?
Soran4 ayGizli üye olarak yazıp bunu demen çok ironik oldu hadi bb
Ben alırım
04 Yorumla
Soran4 ayNumarası uyması Lazım.
Soran4 ayHı tamam 👌
Satsan satılmazmı
01 Yorumla
Soran4 ayİkinci el sayfalarında satılır galiba da ben satmayı istemiyorum ücretsiz şekilde elden çıkartmak istiyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer