Biz ne desek yalan olur fark ettiyseniz hemen müdahale edip doktora gidin regl öncesi bende de ağrı oluyor ama her iki tarafta da umarım bir şey yoktur çok geçmiş olsun.
Uzman doktorların yanında asistanlar var ve bilemiyorsun asistan kadın mı erkek mi çıkacak diye ne kadar yanlış bi düşünce olsa da muayeneyi kadın doktor yapsın istiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Genel cerrahi meme tiroit bölümüne mutlaka bir görün.
Ultrason çektir erken teşhis çok önemlidir.
Kitle agrı yapıyor olabilir.
Elini gezdirdiğinde sertlik var mı, ya da ağrıda artış gibi
Korkuyorum bakamıyorum ya bir şey varsa diye, baş dönmem var ağrı vücudumun sol yanına vuruyor
Korkunun ecele faydası yok saçmalamayı kes. En kısa zamanda dr randevunu al, erken teşhis hayat kurtarır. Regl dönemin yakınsa hassasiyet olabilir.
Regl dönemim yeni bitti 4-5 gün önce. Teşekkür ederim gideceğim doktora
Biz ne desek yalan olur fark ettiyseniz hemen müdahale edip doktora gidin regl öncesi bende de ağrı oluyor ama her iki tarafta da umarım bir şey yoktur çok geçmiş olsun.
Meme diyeceğine göğüs desene Allah'ın zırtı
Tıbbi olarak orası meme göğüs farklı bir şey lütfen çık git sorudan senin gibi eski zihniyetlilere tahammülüm yok
hayatındaki en büyük başarı bu ayrımı bilmek galiba Senin adına sevindim bravoo en büyük başarın bu varoş
Ya ben burada kötü bir şey var mı diye korkuyorum sen neyden bahsediyorsun ya çık git sorumdan
Kes lan
İnşallah başına gelir de anlarsın
Tam varoş ya
Kanser belirtisi bu geçmiş olsun
Türk kahvesi tüketiyormusun
Çok değil neden
Hiç içme ağrıma sebeplerinden bitanesi Türk kahvesi ritim bozukluğuna kadar ilerletiyor
Takılma sağlık basit bir şey değil aldırma boş konuşanlara
Göğüs desem herkes kalp anlayacaktı kalbimle alakalı bir durum değil boş yapıyor
Takılma boş ver rica ediyorum kafanı ağrıtma boşyere
kontrole git canım kist olabilir
Yoktur ama yinede doktora git
Kist şişlik vb var mı
sanmam regl öncesidir
Doktora gidin bütün endişeniz gidecektir.
Uzman doktorların yanında asistanlar var ve bilemiyorsun asistan kadın mı erkek mi çıkacak diye ne kadar yanlış bi düşünce olsa da muayeneyi kadın doktor yapsın istiyorum
Yani siteyi inceledim iki gündür o kadar şeyler gördüm ki
Burada bu soruya hani at bakayım diyecek tipler var
Yani senin sağlığın mı önemli
Yoksa burada birilerinin ağzının sulanması mı?
Burada kim ne bilecek
Tıpta ayıp diye bir şey yok
Şişme ve sertleşme oluyor diye biliyorum
Çok mu sıkıyor
Doktora git
Sanmam
Yani olabilir