Huzursuz bağırsak sendromu (IBS) ile 3 yıldır boğuşan var mı, siz nasıl başa çıkıyorsunuz?

Nasıl başa çıkıcam? Beslenmeyi değiştirdim olmadı, spor denedim olmadı. Sürekli kabızlık, ishal, şişkinlik arasında gidip geliyorum. Çok zorlanıyorum 3 yıldır

Huzursuz bağırsak sendromu (IBS) ile 3 yıldır boğuşan var mı, siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla