Dişim aşırı ağrıyor ilaçları da içtim serum falan takarlar mı?

4 saattir dehşet bir ağrı çekiyorum dex forte içtim acile gittim apranax fort verdi antibiyotik verdi içtim daha bile kötü şu an belki dayanılacak bir halde değilim takmazlar mı serum falan
Dişim aşırı ağrıyor ilaçları da içtim serum falan takarlar mı?
Cevapla