Evet yaklaşık 6 ay once falan çıkan ve geçmeyen bir egzamam var. Çok güzel bakım istiyor ilgi istiyor bunu yapabilsem geçecekte, tam geçecek gibi oluyor salıyorum biraz sonra yeniliyor kendini. Fotodaki gibi kötü durmuyor fakat yine de ara da kaşınıyor. Kremim var ondan sürüyorsam sabah akşam sıkıntı yaşamıyorum.
Kafamın arkasında var, iyi bir şampuanla idare ediyorum ama vücutta ki daha kötü. Şampuan değmeyecek, sabuk duş jeli değmeyecek çok iyi nemlendirici kremler lazım.