Propolis kullanıp faydasını görenler var mı acaba?
Bir kanser hastası olarak yine kanser hastası olup kullananlarla konuştum da çok ciddi fayda gördüklerini anlattılar aşamalarıyla hemde. Bende kullanmaya başlıyorum haftaya artık doktoruma danıştım onay verdi o da kullanmam açısından...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İnşallah faydası vardır, Rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲🏻🌺
Amiiin Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🤲
Aminn cümlemizden inşallah, ne demek 🤲🏻
İllaki faydası vardır ama kasaptan kemik alıp iliğini çıkartıp kemik suyu ilik suyu tüketmek dahada faydalı olur
Şöyle ki propolis tüm doktorlar öneriyor her hasta için yıllardır aklımda bakınıyorum hep araştırıyorum kendimce de kullananlarla konuştum aşama aşama anlattılar kullanımı nasıl ne gibi fayda gördüklerini bu yüzden
Dediğim gibi zararı yoktur herhangi bi alerji yoksa. Ama onun yanında böyle bağışıklığı güçlendirici takviyeler önemli kemik iliği suyu da en güçlülerden. Onun yanında fazla şeker tüketmemek. Çünkü kanseli hücre şekeri sever. Pet çekilirken de içtirdikleri suda şekerli bir madde var diye biliyorum ben. Film çekilirken bişey varsa o daha netleştiriyor değişiklikleri diye. Şekeri minimize kullanmakta fayda var
Evet kemik suyuda bağışıklığa çok iyi vitamin olarakta teşekkür ederim bu tavsiyeyide dikkate alacağım, şekeri azalttım artık ciddi manada evet o yüzden
Benim babamda kanserdi hemde çok yayılmıştı. Ona rağmen çok üzün süre hemde sürekli tekrarlamasına rağmen ki dediğim gibi agrasif olduğu için. Uzun süre sağlıklı kalmıştı. Geçmiş olsun. Takıntı yapma panik yapma kafayı takma onlar en önemlisi. Yoksa yediklerin içtiklerin de fayda etmez. Dikkatli olduğun bağışıklığını güçlü tuttuğun sürece bişey olmaz :)
Yok çok şükür kafa olarak rahatım kafayı çabuk toparlıyor nasıl iyi olurum diye gayret gösteriyorum çabam bu yüzden pes etmek vs asla mümkün değil o yüzden atlatacağıma inanıyorum bende Allah'ın izniyle inşallah 🤲🌸
Çok geçmiş olsun tatlım🌸 Sen zaten bilinçli görülüyosun. Dediğim gibi stres olmadan şeker olmadan tabi hiç değil az vücut ihtiyacı kadar. Bide takviye şehlerle ki öyle netten araştırıp değil. En basit akla gelebilecek şeylere bağışıklık iyi tutulursa bişey olmaz 🙂
Çok teşekkür ediyorum tekrardan, yok bizzat görüşlerle araştırarak yol alıyorum inşallah, Allah razı olsun 🤲
🧿🌸
Bak sana önemli bilgi vereyim. propolisi tamam kullan faydalıdır ama kanser hastalarında en çok atladıkları şey vitamin b6 eksikliği. bir de bazı mineral eksiklikleri, derin uyku ve düzenli egzersiz
Doktoruma dedim bağışıklık için bir ilaç vs diye portakal mandalina tüket dedi bende dedim propolis kullansam olur mu dedim olur tabiki dedi. Vitaminleri faln hiç önemsemiyorlar ki cevap dahi vermeye lüzum duymuyorlar
Onlara kalırsa önemi yok der geçerler , gıdalardan aldıgını düşünürler ama işin aslı öyle olmuyor. çünkü derin araştırma yapmıyorlar.
Kesinlikle öyle bende o yüzden propolise başlayacağım haftaya, kullananlarla konuşuyorum da ciddi fayda görenler çok
Ne kanserisin? Egzersizi artır derim. Düzenli bisiklet sürsen bile fark ettirir. açlık hissini yakalamaya çalışmalısın kanser o esnada temizlenir. şeker açlıgından bahsetmiyorum aşırı kazınma olan açlıktan. magnezyum d vitamini ve b6 da alırsan ilerleme kaydedersin ama selenyum zengini de beslenmen lazım. her şey bir bütün
Kolon Ca ve karaciğer metastazlı 4. Evreyim ben. 7 aydır kemo alıyorum akıllı ilaçla, gerileme var sonuçlarda ama agresif türden benim ki bu yüzden kemo bir yere kadar bu nedenle propolis yıllardır tavsiye edilirdi hep en sonunda kullanmaya net şekilde karar verdim kullananlarla konuşup doktorlardan onay aldıktan sonra ikna oldum artık. Hareketli biriyim sürekli yürüyüş yapıyorum tavsiye edilmeyen hiçbir şeyi kullanmak taraftarı değilim o yüzden propolisle başlıyorum inşallah
Sen bilirsin. Allah basiretini açsın
Teşekkür ederim, magnezyum, d vitamini ve B6 yida araştırıp alacağım ayrıca bunları asla es geçemem
Tüm kanser türlerinde işe yarıyor muymuş
Söylenenlere göre evet ciddi manada fayda görenler çok olmuş metastazlari yok etmiş mesela, bende çok araştırdım kendimce kullananlarla konuştum o sebeple bende kullanmak istedim bağışıklık adına daha çok
Allah şifa versin