Hastanede serum takılırken perde çekilip yalnız kalmak isteyen tek ben miyim?

Bir çok kez hastanede bana serum takılmıştı diyeceklerim bunlar ;

doktor ve hemşire sürekli bana bakıyordu ben onlara hiç bakmadım bile

yatınca perdenin kapalı olmasını çok istiyordum kimse bana bakmasın diye. perdeyi kapatıyorum gelip açıyorlar bana bakıyor sürekli doktorlar

benimle aynı düşüncede olan var mı? hastanede size serum takılsa perdenin kapalı olmasını ister miydiniz?

şahsen ben perdenin kapalı olmasını isterdim kimse bana bakmasın diye.

Hastanede serum takılırken perde çekilip yalnız kalmak isteyen tek ben miyim?
Cevapla