Şizofreni gerçekten şeytanın işi mi, dua ile tamamen iyileşmek mümkün mü?

hz eyyup peygamber şeytan bana sıkıntı ve acı vermektedir diyor ve sonra da başıma bu dert geldi ama sen merhametlilerin en üstünüsün diye dua ediyor allaha ve iyileşiyor aynı şekilde şizofreniyi de şeytanlarr yaptığına göre böyle dua ettim inşallah iyileşicem siz ne diyorsunuz?

Şizofreni gerçekten şeytanın işi mi, dua ile tamamen iyileşmek mümkün mü?
Cevapla