Diş taşı neden oluşur? Yarın temizleticem ama acı verir mi nasıl bir sey?
https://i.hizliresim.com/070kRZ.png
https://i.hizliresim.com/070kRZ.png
Onlar dış tasi değil kahve sigara lekesi. Dis tasi herkeste olusur kimisinde az kimisinde cok. Düzgün fircaliyarak azaltilabilir ama durdurulamaz. Yilda bir temizletmek gerekir nekadar uzun süre gectiyse okadar zor olur ama oldurmez...
aynen öyle
Acı vermez temizlet
uyuşturuyorlar mı nasıl yapıyolar
Uyuşturmuyorlar, dişçi aletlerinin ucuyla çıkarıyorlar yani hafif acılar oluyor, birde zımpara gibi bişeyle yapmışlardı bana, pek rahatsızlık duymamıştım. Ben epey oldu yaptıralı belki yeni araç gereç yöntem çıkmıştır. Gidin bir an önce kötü olmuş dişleriniz.
ya ben internetten baktım böyle kesiyorlar o tartarları
Olabilir ama mutlaka az acı çekmen için önlem alacaktır diş hekimi.
çok mu benimkiler peki normal birine göre
öyle görünüyor
Cevap
6Cevap
Öggggggggggg o neeeee beeee... Kesin sigara kullan iyi esin dur... Cabuk git temizlet
evet
Kanka erkeğim bende o kadar yok temizlet hemen acıtmazda...
eminsin dimi ya :D
Ne yapmışsın la sen dişlerine? nenemin dişleri bunlardan çok daha güzel
korkudan oturamıyorum ki dişçiye
Korkma, dişçiye git. Bunlardan kurtulduğunda içini bir fiil mutluluk kaplayacaktır ve dişçiye dişlerini nasıl fırçalaman gerektiğini sor. zira sadece dış yüzeyleri fırçalamış'sın, iç yüzeyleri ihmal etme.
Neden olmuş bu?
kahve sigara günde 1 kez fırçalamaktan diş taşları oluşuyor işte
o ney la?
diş taşı
korkuyorum ama mecbur gidicem artık
koymayaydın ıyıdı
la bu ne :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar