Beynim binbir mevzuyla doluyken ve parmağım sakatken bu kafayla iş nasıl yapılır?

Aklımda binbir çeşit mevzu varken iş yapmaya çalıştım ama sonuç: Fiyasko! Owww... Galiba parmağımı kırdım (yazar burada dramayı seviyor), canım çok acıdı yahu! 🤦🏻‍♀️

Şaka bir yana, kırılmış mıdır sizce? Gerçi kırılsa şu an size destan yazamazdım herhalde, di mi? Ama acısı kalbimde hissediliyor... Hem bu kafa dağınıklığı hem de bu "yaralı" parmakla işe devam etmeye çalışmak ne kadar zor biliyonuz mu 🤕

Sometimes efforts are useless..
Sometimes efforts are useless..
Güncellemeler
4 ay
Piii! Soru başlığım böyleydi bir kerem: 💁🏻‍♀️Beynimde Başka Mevzular, Elimde Başka Maceralar: Bu Kafayla İş Yapılır mı?
Kişilik Karakter'e alır mısınız..
Beynim binbir mevzuyla doluyken ve parmağım sakatken bu kafayla iş nasıl yapılır?
Cevapla