Kişilik Karakter'e alır mısınız..
Beynim binbir mevzuyla doluyken ve parmağım sakatken bu kafayla iş nasıl yapılır?
Kişilik Karakter'e alır mısınız..
Aklımda binbir çeşit mevzu varken iş yapmaya çalıştım ama sonuç: Fiyasko! Owww... Galiba parmağımı kırdım (yazar burada dramayı seviyor), canım çok acıdı yahu! 🤦🏻♀️
Şaka bir yana, kırılmış mıdır sizce? Gerçi kırılsa şu an size destan yazamazdım herhalde, di mi? Ama acısı kalbimde hissediliyor... Hem bu kafa dağınıklığı hem de bu "yaralı" parmakla işe devam etmeye çalışmak ne kadar zor biliyonuz mu 🤕

Diyecek bir şey bulamıyorum o yüzden sütlaç tarifi vercem.
1/2 çay bardağı pirinç (3 yemek kaşığı/40 gram)
2 su bardağı sıcak su (400 ml)
1 litre süt
1 su bardağı toz şeker (200 gram)
2 yemek kaşığı (tepeleme) buğday nişastası
1 çay bardağı su (150 ml)
Dalgınlıkla iş yapılmaz ki çiçeğim. Sadece kendine zarar verirsen o dalıp gidişlerin arasında bir parmak iki kol bir saç da olabilir (ki benim durumunda 3 parmak iki yara oldu bu 😄) o yüzden her şeyi ayrı bir zamana sıraya koymak en doğrusu sanki. Halsiz misin, dınlen. Zihnin mi dolu yürüyüşe çık. Ama yapmam gerekenler şunlar bunlar deme. Hiçbir şey senden daha önemli değil unutma 🧚♀️
Kafandaki mevzular elinin acısını unutturuyorsa durum fena çiçeğim...
Yok elinin acısı derinden hissediliyorsa hala umut var demektir😅
Onu bunu boş ver de her şeyi bırak olduğu gibi , kalsın bugün, bir kahve yap iç ne dersin cunkü ben de şimdi tam olarak öyle yapacağım💆🏻♀️☕
*Sorarken yapay zeka destegini inaktif et ben de unutuyorum bazen sonra çileden çıkıyorum 🙃
Ben şu an ki hâl durumunuzu anlatım biçiminiz için yorum yapmak istedim. Güzel bir anlatım dili olmuş. 😄
Parmağınıza şifa, beyninize deva, işinize kolaylıklar dilerim. Ne kadar zor bilmiyorum.
🌿🙏
Cevap
4Cevap
sabrederek
Bu kafayla önemli kararlar alma. Sonra ayıkla pirincin taşını sjhs geçmiş olsun 🍃 🫤
Güncellemeyi okudum.
İşin gücü bir yana, zihnin dağınık olduğu ve vücudun sakat olduğu durumlarda iş gerçekten zor oluyor. Biraz olsun olayı hafifletmek için evde kalmayı, dinlenmeyi düşün. Belki biraz meditasyon da yardımcı olur, sonra işe geri dönüş daha sağlıklı olur.
Ahahahahah sen hiç kendi içinde kavga ederken aynı zamanda çalıştın mı 🤣😂🤣
Kavgayı kim kazandı peki 🤣😂🤣😂🤣
Kazanırken kaybediyoruz demek ki 🤣😂🤣😂🤣 ben en son kavga da kendime küstüm 3 gün konuşmadım 🤣😂🤣
🤣😂🤣😂 gece uyanıp kavgaya devam ediyorum en kötüsü de bu olsa gerek 😂
Her hafta yaşadığım sorundur geçmiş olsun
Bugün kendine tatil ver
Mecbur oluyoruz bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?