Dişlerim hiç estetik durmuyor öndeki büyük dişlerin yanındakiler kompozit dolgu çünkü kendi dişlerim çok küçük ama onlarında böyle rengi gitti gibi beyaz durmuyor ne kadar fırçalasamda doktor başka dolgu yapabilir mi onu çıkarıp yani nasıl çıkaracak bilmiyorum ama bide köpek dişlerim hep sarı kalıyor rahat gülemiyorum doktor ne yapabilir acaba bunlar için

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende kompozit yaptiricam bu ana disinin ustune dolgu malzemesi mi yoksa ana disini kesip kaplamami yaptırdin
Yok ana dişimin üstüne yapıldı ama yenilerken nasıl yenileyecek kesecek mi kendi dişime zarar vermez inş
Yok onlar isini bilir dislerine lamine yaptirmanin sebebi küçük olmasi miydi peki on 2 dislerin zaten guzel kivamda seninmis
Büyüklerin yanındakiler onlar çok küçüktü
Ne kadar güzel buyutmuslee masallah ya ne zamandan beridir böyle saglam yapiliyir mu tanesi ne kadara yaptirdin
Ücretsiz yapıldı devlet hastanesindr ve evet çok güzel yaptı aslında 5 yıldır benimle dolgularım
İyide sende çürük mü vardı estetik yapmiyorlar ki disim kucuk buyult desen veya uzat dişlerimi estetik istiyorum desen
Gülüşün gayet güzel prenses, sorun yok rahat ol 😊
Şekerim bşrleyin yokki gayet güzel belli olmuyor çok karbonatla fırçala dişimi ipananın güzel beyazlatıcıları var ondan kulllan ☺️
Yaa gerçekten mi benim gözüme çok belirgin gibi geliyor oraya odaklı olduğumdan sanırım karbonatı deneyeyim işe yarar umarım
Yok şekerim belli olmuyor karbonatla fırçala bem beyaz yapıyor diş 2 3 fırçalamada ama gayet estetik ve güzel bence bir şey yok ☺️☺️
Dis eti kanamasi yapiyor maalesef ilk denemede kanadi biraktim direkt
Sürekli demiyorum ki ben ayda 1 3 kere
Ne zaman ne kadar sürede acilir sence ayda 3 kere yaparsak
Ayda 4 yqda 3 kere yapsa diş fırçalamadan önce biraz açılır
Hmmm süper
Normal duruyor bence kötü durmuyor paran varsa dişçide beyazlatma işlemi yaptirabilirsin
Hazal kayanın yeni dislerimi gördün mü?
Daha ne guzel
Yas kav da