Epilepsi hastasıyım, ilaç kullanmama rağmen nöbetlerim azalmıyor, ne yapmalıyım 🙏🏻?

8 ay önce epilepsi teşhisi aldım ve 8 aydır şiddetli nöbetler geçiriyorum ilaç kullanmama rağmen krizlerim azalmıyor 1 sene önce nişanlımı kaybettim ondan sonra başladı bu hastalık ve ilaçla bile krizlerimin önüne geçemiyorum lütfen bildiğiniz bi yol varsa önerin🙏🏻

Epilepsi hastasıyım, ilaç kullanmama rağmen nöbetlerim azalmıyor, ne yapmalıyım 🙏🏻?
Cevapla