Selamünaleyküm, nefes alış verişi, aynı şekilde uyurken ki rahatsızlık, onun rahatsız olup olmadığını düşünmek falan.. Yani bunlar bence rahat bir uyku için baya engel. Nasıl rahat uyunabilir ki böyle?

Selamünaleyküm, nefes alış verişi, aynı şekilde uyurken ki rahatsızlık, onun rahatsız olup olmadığını düşünmek falan.. Yani bunlar bence rahat bir uyku için baya engel. Nasıl rahat uyunabilir ki böyle?

Dünyanın en rahat uykusu gerçekten görsel... İçin huzurlu olunca öyle güzel uyuyorsun ki çünkü orası huzur bulduğun ve kendini en rahat hissettiğin yer oluyor 🥹🥹🥹
O kadar yakın temastaysam uyuyamam ve Onu da uyutmam, iş başka yere doğru gider 🤭 Ama ayağımla O'nun ayağına temas ederek uyumayı da çok severim bak!
Cevap
9Cevap
O gün gelsin sarılmadan uyuyunca herif nasıl döve döve kovuyorsun yataktan
Abart
En ufak abartım yok
Kaç yıllık evliyim asla uyuyamam, gece es kaza eli belime gelse falan direkt gözüm açılıyor, şimdi çek demek de ayıp minik minik kayıyorum 😄😄😄
Üşürsem bi süre kullanabilirim sonra yine batar 😄😄😄
Aleyküm selam.
Biz yastıklara sarılıyoruz :D
Ben sarılmadan uyuyamam ya birine bir seye hiç bişey yoksa yastık alirim
Hayali güzel geliyor da ben uyuyamazdim yatakta sürekli dönüp duran biriyim zaten
ben de bunu düşünürdüm eşimle rahatım sadece bu konuda o olmasa başkasıyla olamazdı herhalde
Evet, güzel soru. Ben uyuyamam dkfj biraz deli yatıyorum
Bende dkkdkd
Kendini yerde bulmasa iyidir djfj
En son olacak olan o zaten dkdkdmd
Kocaman bir yatak lazım :D herkesin iyiliği için djdjs
Detayı okuyunca ıyyyyyyy dedim odunluktan mı acaba 😂
Kdkdkdkdkd
Aynen uyunmaz öyle. Ben kendimle bile uyuyamıyorum.
Bendee
En iyisi ayrı yataklar.
Ya geçen sevgilimle uyuduk muhteşem oldu ya gece uyanıp Sarılıp tekrar uyudum
Hmm
Sevap Sarıldık Tan sonra alın teri döküp yorulunca mecburen uyuyoruz not evlililer
Göğsüme el koyulması bile beni rahatsız eder. bir el dediğin yarım kilo ağırlığı var.
Yastık yorgana sarıldığım için o derdim yok
çook katılıyorum ben de öyle yatamıyorum😂😅
Uyuyamıyorum hiç uyumadım
Yastığima sarılıyorum
Aleyküm selam aşkımsuu valla çok güzel uyuyoruz
Sevdiği insan ise uyur
Sevmiyorsan herşeyi batar maaleseg
Yalnızca aşk gurmeleri anlar bunu
Alışıyorlar herhalde ben alışamam ama
Çok Zor
Rica etsem dm
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?