Özel de çektirdim baya borç harç var adam merhametli. Git sağlık ocağında yazdır ben yazarsam çok pahalı alırsın ilacı dedi. Aslında parası da değil üşendim de ya yazdırmadım ağrı kesici tek alıyorum. Alınca sızı duruyor almayınca zonkluyor 4. gün oldu bugün normal mi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
15 gün kendine gelmiyorsun 20'lik işte evet özelden yazdırırsan çok pahalı ağrı kesici olarak da apranax plus veriyorlar onu da pahalı yani
Arveres kullanıyorum ben vala
Apranax at
Kesiyor ağrıyı arveres dişe o iyi gelir demişti doktor. Enfeksiyon olur mu diye korktum
Yediklerine dikkat et sıvı agirlikli beslen bir sure yemek kirigi falan kalirsa ilk zaman apse yaptirir
Aa teşekür ederim ilk gün sadece sıvı al dedi. Ben normal yumuşak herşeyi yedim ya hafif şişlik var 3 gündür geçmiyor. İnş apse yapmamıştır
Listerin al çalkala ağzını hem rahatlatır hem olası yemek artığı varsa ağzından uzaklaşmasına çok yardımcı oluyor
Teşekkür ederim listerin boykot diye biliyorum. Tuzlu suyla gargara yapıyorum. Hindistan cevizi yağıyla da gargara yapıyorum bugün indi şişlik
Çılgınca bir davranış doğrusu acil olarak kullanmaya başlamalısın. Bu şekilde oluşacak enfeksiyon hayatını tehdit eder.
Gerçekten mi dün içtim antibiyotik gece tuzlu suyla gargara yapardım. Dün Hindistan cevizi yağı ile gargara yaptım. Bugün şişlik indi
Enfeksiyonun kana karışması çok kotu olur. Doktorlar nasılki enfeksiyonu dişi tedavi etmeden çekmiyorlarsa cektikten sonrada enfeksiyon için tedavi uygulanır
Tamam teşekkürler şişlik indi sızı var şu an kulağa da vuruyor. Kabakulak olmuştum küçükken aynı sızı aynı ağrı sanki
Alakası yok dişten kaynaklı bir durum farklı bir durum olursa mesaj yazabilirsin. Bende amoklavin daha etkili oluyor ama diş için agumetin yazıyorlar diye biliyorum doktora görünmek daha iyi
Amoklavin vardı evde içtim vala hiç halim yok. Canım umrumda değil şu an teşekkür ederim
Umrunda olanları üzmeye hakkın yok 😉
Kimsenin umrunda değilim ölüm kurtuluş olur herkes için teşekkürler yorum için
Anlamsız bir düşüncedesin. Kendini toparlaman gerek.
Hayat adil değil insanlar çok kötü. Ben bir duşa gireyim iyi gelir belki Allah'a emanet
Doğrudur ama bu herkes için böyle sana özel bir durum değil.
İnsanlar akıllı ben salağım hemen güvenip kandım herkese
Herkesin zayıf olduğu zamanlar oluyor. Ne olduğunu bilmiyorum anlatmak istersen dinlerim
boş ver
Konuşmak boş vermekten daha etkili
Benim de çekildi bir hafta önce
Antibiyotik kullanmadım, doktorda yazayım demedi. Ağrı kesiciyle bir haftada geçti.
Geçmiş olsun. Yazdır dedi doktor bana dün kullandım şişlik geçti. orada asistanı demişti bana sol taraftada 20 lik var hissetmiyormusun. Gece hep yanağımda ağrı olurdu takılmazdım. Buda yanağa doğru uzamış batıyor çivi gibi. Onuda çektirmek lazım bir uyuşukluk çenede bir sızı
Tahmin ettiğimden çok zormuş. İki haftaya bir çektirsem bende iki tane kaldı bende de
Bendede 2 varda biri rahatsız edecek bir şekilde çıkmamış. Devlet hastanesindemi çektirdiniz? Çekim aşamaları nasıl zor muydu
Benimki yarı gömülüydü etrafını oyup çıkardı 5 dakika sürdü çok ağrı vs hissetmedim bir süre eve geldim akşam başladı ağrı
Devlette çektirdim, çekim çok kolaydı özellikle çevremdekiler erke doktora git dediler. Erkek doktora gittim zor bir dişi çok kolay çekti adam, ama çekim sonraki uyuşukluk gidince o sızı ve zonklama insanı birkaç gün yoruyor gerçekten
Aynen neyse çektik kurtulduk. Ağzımda koku yapıyordu. Kaplamam düşünce gittim bende doktor kaplamayı takmadan bunu çektir. Sonra tekrar kaplama için masraf çıkar dedi. Kaplamam porselen oda koku yapıyormuş kaplamayı zirkonyum ile değişip 20 lik dişide çekelim dedi. Toplu kurtuldu sağ tarafım. Solda da kaplama var bir ara onuda değiştireceğim. Fiyatlar baya yüksek. Borç harç zor. 20 lik diş çekimi için 3 bin istedi olmadı bir devlette de muayene olayım ben ne diyor bakayım
Valla önce devlete görün derim çevrendekilere de sor iyi bir doktor önerisi alırsan ona git. Özeller artık ticarethane gibi oldu bana güven vermiyor. Benim de kaplamam düştü kök çekilip yerine implant yaptıracağım. İnşallah ondan da memnun kalırım bilmiyorum artık
Devlette gittim ilk bir doktor oydu doldurdu kapladı eve geldim 2 gün içinde düştü. Sonra başka doktora gittim her geldiğinde bir diş diyerek gün yazıp kağıdı ellime verdi. Ardından gittim saçma sapan bir şekilde doldurup oyuk olan tarafa bişey yapamam deyip gönderdi. Geldim aynı diş aynı halde ne yapmış anlamadım. Eşim yeter bunlar dalgamı geçiyor dedi bu doktora götürdü merhametli iyi adam abisi de doktor. İlk kapmamamı abisi yaptı. Geçen gittiğimde abisine laf sayıyordu gencecik kadına porselen yapmış koku vs yapar neden zirkonyum yapmadı. Söyledim ama aynı şey ikiside dedi pek fark yok dedi diye söyleyince. Abisine kızdı koku yapar hemen onu düzeltelim vs yaptı işte gidip söktürüp hepsini zirkonyum yaptıracağım en kısa zamanda
İyi doktorda kaçırma boş ver bu bilgiyi de öğrendiğim iyi oldu kaplama yapılacak olursa özellikle belirtirim ☺️☺️
İyi de işte masraf lı 20 lik diş 2 kaplama 15 bin aldı. En az 50 lazım diş için borç var zor vala. Evet zirkonyum daha doğal daha iyi daha iyisi var mı şu an bilmiyorum. O zamanlar porselenden iyi demişlerdi. Benim dişlerin içi birde metal bişey ağız tadını bozuyor resmen
Gerçekten pahalı orası öyle
Şimdi nasıl geçtimi ağrı
Enfeksiyon olmaması için antibiotik sart
1 ay zonklamıştı
İltihap olursa nasıl anlarım bakmaya korkuyorum. Geçmiş olsun
Antibiyotik al enfeksiyon falan olur...
Yazmadı sağlık ocağına gitmem lazım halim yok evde olan bazı antibiyotik şurup var içsem olur mu
Olur.
Azitro, Augmentin falan varsa iç.
Amoklavin ya da augmentin ya da klamoks 3 üçüsünden biri var kalkıp bakmam lazım. Arveres ile etkileşimi olur mu beraber kullancam
Olmaz diye biliyorum.
Bu antibiyotikler olur aynı grup olarak sayılıyorlar.
Tamam teşekürler