20'lik diş çekimi sonrası antibiyotik kullanmamak sorun olur mu, 4. gün zonklama normal mi?

Özel de çektirdim baya borç harç var adam merhametli. Git sağlık ocağında yazdır ben yazarsam çok pahalı alırsın ilacı dedi. Aslında parası da değil üşendim de ya yazdırmadım ağrı kesici tek alıyorum. Alınca sızı duruyor almayınca zonkluyor 4. gün oldu bugün normal mi

20'lik diş çekimi sonrası antibiyotik kullanmamak sorun olur mu, 4. gün zonklama normal mi?
Cevapla