İnsan bildiği halde zararlı alışkanlıklarından neden vazgeçemiyor ve çözümü uygulamıyor?

Babam hem şeker hastası hem de kalp var. Çocukluktan beri sigara içiyor. Genelde de hep balgam sorunu var. Diyorum ki azalt şu sigarayı içme. Bol ev yoğurdu iç ciğerlerin böbreklerin az rahatlasın. Ama sigara ona zarar verdiğini bile bile içiyor. İnsan eceline aşıktır derler. Ama gerçekten de bu kadar olur mu. İnsan neden kendine zararlı gelen şeye hem para verip hem de kullanır ki.

İnsan bildiği halde zararlı alışkanlıklarından neden vazgeçemiyor ve çözümü uygulamıyor?
Cevapla