İyi akşamlar, yüzümü ustura ile aldıktan sonra böyle bir iz ile karşılaştım bunu daha öncede çok kez yaşadım hiç bir kanama olmadan böyle bir iz kalıp çukur görüntü bırakıyor sizce kalıcı mı neden böyle oluyor?

İyi akşamlar, yüzümü ustura ile aldıktan sonra böyle bir iz ile karşılaştım bunu daha öncede çok kez yaşadım hiç bir kanama olmadan böyle bir iz kalıp çukur görüntü bırakıyor sizce kalıcı mı neden böyle oluyor?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Geçer bizde ustura ile traş oluyorduk bir zamanlar.
ahahsahshs😹😹 bahsettiğim ustura düşündüğünüz değil yüze uygun usturalar çıktı son zamanlarda bakim ürünleri satılan yerlerde bulunuyor Gratis gibi
Heee 😂 Onu bilemem ama 1-2 ay gözlemle geçmiyorsa cildiye doktoruna sor, sizin cildiniz daha ince olduğu için ustura jilet gibi şeyler zarar verebilir.
Çok ta kötü durmuyor ki bence kafana takacak kadar büyük bir iz değil.
Fotoğrafta evet belli olmuyor fakat gün ışığında fazlasıyla göze çarpıyor sizce geçici midir?
Geçici değil. Ne zaman ki kocasınin ilgisi ona döner senden vazgeçer.
Anlamadım da teşekkürler
Kocası ona ilgi göstermeye başladığı zaman o psikolojik olarak senin üstünde olduğunu düşünecek ve seni rabb'ini görmemeye başlayacak o zaman da seninle uğraşmayacak
Usturayla neden alıyosun sosyal medyadan gördüğünüz herşeyi yapmayın ya
Herkes sarışın doğmuyor ne yazık ki🥰
Ağda kullan daha iyi ya da epilasyona git içerik üreticileride bunu yapıyo aslında kamera karşısında insanlara kötü örnek oluyolar
gecici gibi duruyor ya cok bellide olmuyor zaten kafy takmana gerek yok
Teşekkürler yorumun için de fotoğrafta belli olmuyor gün ışığında baya göze çarpıyor 😔
askm tenin beyaz ve baya hassas muhtemlen o yuzden olmustur bence gecer gibi
ay inşallah ya😔😔 beyaz tenli değilim baya esmerim aslında ahahahs
isiktan kaynaklı beyaz algıladm sanirim jdiajdiwkdşwk ama yinede cildin hassassa o yüzden oyle olmustur umarim geceerr
Belli bile değil
aslında baya belli oluyor gün ışığında 🥲 sizce geçer mi
Geçer
Niye ustura ile alıyorsunki
Ayva tüyleri rahatsız ediyor
Ama buda tahriş ediyor yüzünü
İkizimde alıyor fakat onda herhangi bir sorun olmuyor acaba cildim çok mu hassas😔 sizce geçici midir
Uzaktan görebilirimiyim
Bu iş kalıcı olur. Doku hasarı olmuş
Hah bikmiyorummkadınların yüzğnğ
Yüzünü niye alıyorsun usturayla mk öcşsçxçx
Jiletle almıyorum yüze uygun satılan ustura ile alıyorum🥰
Neden ustura yaptın ki
Usturu vurmaa la
cildin ole
Hangi yüzünde?