
Işıktan dolayı rengi bir tık beyaz gözükmüyor olabilir ama fırçaladım yani sizce dişlerim nasıl olmuş

Işıktan dolayı rengi bir tık beyaz gözükmüyor olabilir ama fırçaladım yani sizce dişlerim nasıl olmuş
Çok güzel olmuş ama dişçi fobisi var bende canımın yanması hoşuma gitmiyor hatta uyuşturmaları acıyı hissetmeyecek olmam da dahil olsa vücudum bunu hissedicek hücrelerim ölücek sen dişçi konusunda benden daha cesursun 😄
Teşekkür ederimm ama inan acıtmıyor ortodonti tedavisi şimdi diş teli yerine plakla da tedavi edebiliyorlar bence yaptır sende memnun değilsen
Yoooo yoooyoyooooo beni öldürmek istiyosan bunun daha kolay yolları var memnunum çok memnunum dişlerimden 😃😃
Ahahhha o kadar diyorsun ama eminim kötü değildir ya takma bence diş temiz olduğu sürece bence çok önemli değil şekli 😂😂
Kötü değil tabiki ama dişlerimi görmeden takma diş bence demen üzdü 🤣🤣🤣🤣
Ayyy hayır yanlış anladın takma kafana demek istedim 😂😂😂 umarım şaka yapıyorsundur ahah
Bak şimdi ekonomi kötü diş doktorları para kazanamıyor bu güzel dişlerini herkese göstermen için seni sürekli güldürmem lazım senin doktorunun da reklamı olur tabi bunun içinde konuşmamız lazım 😃😃😃
Cevap
9Cevap
guzel duruyor knk
Teşekkür ederimmmm
Yani bence gayet iyi. Beyazlatma işlemi uygula.
Teşekkür ederimmm yapıcam
Evet haklısın yaptırmak gerek
Gummy smile süheyla hoşgeldin😂😂
Aynen kanki 😂😂
Demet ablam hoşgelmiş😂😂😂
Gummy smile diyerek beni üzecek olduğunu düşünmek çok ezik ve komik, ben şu an dişlerimden çok memnunum çünkü 😂😂
Gummy smile dişle ilgili değil ki dudağın diş etini örtememesi durumu, süheyla😂
Ama sana olumlu bişi söliim dudağın çok estetik
Yani dudak ayıbı örtüyor
Gülüşümden de memnunum ezik incel, zırlamaya devam edebilirsin burada on kişi güzel dedi bi sen zırlıyorsun seni mi takıcam sence😂
Ya hadi abicim işine bak ne boş herifsin sen ya bide gizliden yazmış 😂
Ben uzmanım onlar yalaka😂
Gizliden yazmak yasak mı
Gayet iyi olmus
Çok teşekkür ederimm
Güzel olmuş bence
Teşekkür ederimm🩷
Güzel doğal duruyor
Teşekkür ederimmm
Güzel
Teşekkürlerrr
Rica ederim
Olmamış
Neresi olmamış
Fake hesaplardan gelip gelip yazma kanka gizli üyelerin yorumlarını ciddiye almıyorum 😂
Olmamış kabul et
Bence süper olmuş
Çok teşekküt ederimmm o sizin güzel bakan gözleriniz
:) ne demek sevgiliniz çok şanslı
Sevgilim yok 😁
O güzel gülüşlerden öpecek yok mu şimdi 🙄
İyii
Teşekkür ederim
Rica ederim karşimm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?