Kronik sinüzitim varken annem bilerek kombiyi kapatıp beni buz gibi suda mı bıraktı sizce?

Bugün saat 10 buçuk civarı duşa girdim. Annem o sırada dizi izliyordu. Ben duşa girdikten 15 dk sonra su bir anda buz gibi akmaya başladı. Ayarı nereye getirirsem getireyim buz gibi akıyordu. Saçımda da o sırada maske vardı. Bi 5-10 dk düzelmesini bekledim kapatıp açtım ama nafile düzelmedi. Ben de duştan çıkıp kombiye bakayım dedim ama kombiden anlamayacağımı düşünerekten anneme seslendim. Ama annem odasına çeilmiş uyuyordu. En az 15 kez kapısında anne dememden sonra ne diyosun diye cevap verdi. Su 10 dkdır buz gibi akıyor, kombiye bakabilir misin? Dedim. (DİPNOT: ANNEMLE KÜSÜZ) Annem duşunu almışsın zaten işin bitmiş dedi. Hayır saçımda maske var dedim. Annem kalkmadı ve bende suyu tekrar kontrol ettim düzeldi mi diye ama düzelmemişti. Annem en sonunda yavaş yavaş kombinin o tarafa gitti 2 dakika baktı ve bozuk bu kombicinin gelmesi lazım dedi. Ve gidip geri yattı. Saçımda o maske 20 dk durduğu için haliyle kepek kepek olmaya başlamıştı ve saçımı o buz gibi suya soktum. O buz gibi suyun etkisiyle tüm vücudum şoka girmişti resmen. Ve aklıma annemin ‘bir daha geç saatte ya da uzun duşa gir o suyu kapatacağım’ demesi geldi ama yapmaz öyle bir şey diyip umursamadım. Neyse soğuktan titriyordum ama öyle de çıkamazdım. (Yarın okulum var) saçımdan bir türlü arınmıyordu maske çünkü titriye titreye duşumu alıyordum. En sonunda aklıma su kesilmesi durumda tuttuğumuz su geldi onu kafamdan aşağı döktüm duştan çıktım ama saçımda hala maske pütür pütür kalmıştı. Bu sefer o 5LT lik suyun yarısını o buz gibi suyla doldurdum, kettle dan su kaynattım üstüne ekledim. Kettlede suyun kaynaması beklerken bir de ben bakayım şu kombine diye düşündüm. Kombiden anlamıyorum ama baktığım anda anlamam bir oldu. Kombinin şalteri kapalıdaydı. Şalteri açtığımda kombi yanmıştı. Ama sıcaklık kısmı da off daydı. Onu da açtım. Ve içimden bir yanda da titrerken dua ettim. Lütfen yanılıyor olayım ve bu kombi gerçekten bozulmuş olsun diye. Ama çenem tir tir titriyordu o sırada. Duşa tekrar girdim 2dk sonra o su sıpsıcak bir suya dönmüştü. O kadar üşümüştüm ki 10 dk suyun altından çıkamadım. Ve annemin de bunu yaptığına inanamadım. Biraz önce yaşanan şeyi hala atlatabilmiş değilim. Uzun yazdım k. b ama detayları soğuğun etkisiyle unutabileceğimi zannetmiyorum (bir dipnot daha kronik sinüzitim var)

Güncellemeler
5 ay
Sıcak duş almama rağmen hala arada çenem titriyor.
Kronik sinüzitim varken annem bilerek kombiyi kapatıp beni buz gibi suda mı bıraktı sizce?
Cevapla