Hastalandım galiba. Midem bulanıyor falan.. uzun zamandır kendimi böyle halsiz hissetmemiştim.

Hastalandım galiba. Midem bulanıyor falan.. uzun zamandır kendimi böyle halsiz hissetmemiştim.

Ben 2026 yılına girdikten sonra şöyle bir karar aldım kolay kolay yaşadığım hiçbir sorunu ya da hiçbir sıkıntı yok kafama takmamak aynı zamanda eskisi kadar düşünmemek kısacası ben 1 Ocak itibari ile kendimi yeniledim diyebilirim yine hayatta olumsuz şeyler yaşayabilirim ama ufak tefek şeyleri öyle büyük kafama takıp sorun ediyordum ki bugün de uyandığımda bakıyorum gerçekten hayatta bir şeylerin kıymetini bilmek gerektiğini düşünüyorum ve iyi hissediyorum birazcık uykuluyum şu anda kalkıp kahvaltı yapacağım
Günaydın. İyiyim. Geçmiş olsun. Ilık sıvılar tüket mide iyi değilse mandalina veya portakalı zarını çıkarıp ye, ya da suyunu sık, iç. Yine elmayı kabuksuz ve ezerek yiyerek güç kaybının biraz önüne geçebilirsin.
Günaydın, iyi yazmışsında şimdi bunları yesem yiyemiyorum ya çıkarasım grliyor. İyileşirim inş
Sadece kabuksuz elmayı ezersen arada azar azar yersin. Mide deyince onu özellikle söyledim. Ben de öyle yapıyorum.
Denerim gün içinde
Ama buna isim vermezsen işe yaramaz: Komodo ejderi beslesen, adını ne koyardın? ↗
Günaydın geçmiş olsun.
Sağlık açısından her zamanki gibiyim hamd olsun. Eşimin tabiriyle öküz gibi 🤣🤣
Ama ruhsal anlamada aynı ökğz yok ortada.
Öküz gibi mi😅
Evet. Kolay kolay hasta olmam, yorulmam, enerjim ve gücüm bitmez. Durecell gibiyim mübarek 🤣🤣
Cevap
42Cevap
Günaydın. uykum var.
Aşırı yorgun. Tam dinlenme moduna gireceğim derken evdekiler hastalandı. 3 5 gün anamız ağlar artık.
Bizimkiler atlaytı sıra bana geşdi
Gecmis olsun. Bakalım bana ne zaman gelecek. Umarım teyet geçer :)
Günaydın biraz boğazım ağrıyor sesim kısılmış şekilde uyandım. Onun dışında iyiyim güzel bir gün olur İnşallah herkes için
Bu aralar biraz stres ve çok heyecan var hayırlısı ula
Hayırdır
Günaydın 🌞 Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim 🌸
Ya teşekkğr ederim🌺
🤍🌸
Günaydın, geçmiş olsun.
Tez vakitte iyileş, halsiz haline alışkın değiliz.
Teşekkür ederim🌺
Kendimi degersiz hissediyorum teşekkür ederim türk kadınları bizi degersizlestirdiginiz için
Kimse için kendini drğersiz hisseytme brnce
Çok pis para harcayasım var :) böyle dm atana 5 bin atasım geliyor :)
Atarlar birazdsn nurada çok var
Yok be 10 senedir burdayım daha dm atan olmadı sjsjsjs
Dikkat et kendine çikom yat uyu dışarı çıkma ılık bişeyler iç ❤️
Teşekkrüe derim
Günaydın.. geçmiş olsun.. kendimi çok iyi hissidiyorum bir kaç gündür keyfim çok yerinde umarım böyle devam eder :))
Salgına yakalanmamak için savaş veriyorum : )) Geçmiş olsun...
günaydın taş gibiyim kanım kaynıyor acayip yükseldim
Geçmiş olsun 🌸 benn iyiyimm ☺️
Teşekkür edrrim🌺
Boşluğumda ağrı var ufaktan
Geçmiş olsun
Sağol
Haşin dinamik sert yakışıklı
😅😅
İyi hissediyorum sana da geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Yorgun gece çalıştım geçmiş olsun..
Teşekkürler
Günaydın iyi hissediyorum geçmiş olsun
Teşekkür dderim
Günaydın 34 plaka da saat geçtik uyumadık
Günaydın
Zor katim oda simdi bir garip nedense
Anlanadım yazdığınızı
Zor kalktim. Halen uyanamadim. Kendimi bir garip hissediyorum o yuzden.
Günaydın iyi hissediyorum
Günaydın
Geçmiş olsun sıcak çorba nane pul biberi iyi gelir.
geçmiş olsun, buz gibi hissediyorum
Teşekkür ederim
Ramazan şerbeti tadında 😁
Çalışmaya zorunlu hissediyorum.
Sakin gibi havada öyle lodosa doncek gibi
Süper hissediyorum şükür
Geçmiş olsun tam olarak şikayetlerini söylersen reçete yazarım
Aşırı enerji yüklü
yorgun gibiyim
Geçmiş olsun 10 gündür geçmiyor çok kötü bişey (
Teşekkür ederim bu gün başladı
Uykum var
Uyu ohalde hafta sonu bu gün
Iyi hissediyorum
Uykusuzum. Gece uyuyamadım pek iyi değilim
Merhaba gelmiş olsunn ya şimdi nasılsın
Geçmiş olsun. Yolculukla geçiyor.
Çok geçmiş olsun, iyiyim
Günaydın
Hasta ve iyiyim
Yorgun hissediyorum
Günaydın mutlu
Güzel mutluyum
Kötü..
Kötü.
Çok bitkin
İyiyim
Uykum var
İnanılmaz harika
Harika pozitif
Güno
Normal gibi.
Çalişiyorum ve kafam karisik hissediyorum
senden hallice
Kötü
Mutlu
Ümitli
İyiyim şükür sen
Melankolik
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?