Arkadaşlar bundan 1 ay önce geceleri olduk yere öksürüp tutardı ve burnumda tuhaf bir his oluşurdu daha sonra buna karın ağrısı ve şişkinlik eklendi daha sonra buna göğüs ağrısı ve sırt ağrısı eklendi ve 3 kere acile gittim. 1. Gittiğimde ilaç aldım karın ağrısı ve şişkinlik geçti. Daha sonrasında 2. Gittiğimde antibiyotik yazıldı boğazıma baktı hafif kızarıklık var dedi boğaz spreyi ve antibiyotik yazdı. Bu sıralar göğüs ve sırt ağrısının yanında kuru öksürük ve gıcık vardı.
Daha sonra 3. Bir kere daha gittim acile antibiyotik tekrar verildi c vitamini şu bu bişiler verildi o zamanlar baya bı rahatladım göğüs ve sırt ağrısı geçti öksürük te baya bı azalmıştı. Ama şimdi hâlâ ara ara ağrılar giriyor sırt ve göğüsüme bide hâlâ kuru öksürük ve gıcık var boğazımda bide tualetteyken genzimden balgam çektim hafif kanlı geldi iyice tuhaf oldum. Ya şimdi zaten pimpirikli bir insanım hasta oldummu aklımdan en kötüsü geçer hemen akciğer kanserimiyim diye bakmaya başladım. Şu halime belki gülünür ama işte korku benimkide. Sizce bendeki sorun ne? Bilen varsa veya yaşayan. Acaba bu reflü mü diyede düşünüyorum çünkü karın ağrısı ve şişkinliği olsun mide ekşimesi de oluyordu ve hâlâ ara ara ağzıma acı su gelip duruyor acaba o yüzden mi öksürüyorum bilmiyorum
Hangi bölüme gideceğimi de bilmiyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz?
(18 yaşındayım alkol ve sigara geçmişim yok. Sigara Max 10 dalı geçmez oda arkadaşları kırmamak için)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer