Bir aydır geçmeyen kuru öksürük, göğüs ve sırt ağrısı, kanlı balgam reflü mü yoksa ciddi bir şey mi?

Arkadaşlar bundan 1 ay önce geceleri olduk yere öksürüp tutardı ve burnumda tuhaf bir his oluşurdu daha sonra buna karın ağrısı ve şişkinlik eklendi daha sonra buna göğüs ağrısı ve sırt ağrısı eklendi ve 3 kere acile gittim. 1. Gittiğimde ilaç aldım karın ağrısı ve şişkinlik geçti. Daha sonrasında 2. Gittiğimde antibiyotik yazıldı boğazıma baktı hafif kızarıklık var dedi boğaz spreyi ve antibiyotik yazdı. Bu sıralar göğüs ve sırt ağrısının yanında kuru öksürük ve gıcık vardı.

Daha sonra 3. Bir kere daha gittim acile antibiyotik tekrar verildi c vitamini şu bu bişiler verildi o zamanlar baya bı rahatladım göğüs ve sırt ağrısı geçti öksürük te baya bı azalmıştı. Ama şimdi hâlâ ara ara ağrılar giriyor sırt ve göğüsüme bide hâlâ kuru öksürük ve gıcık var boğazımda bide tualetteyken genzimden balgam çektim hafif kanlı geldi iyice tuhaf oldum. Ya şimdi zaten pimpirikli bir insanım hasta oldummu aklımdan en kötüsü geçer hemen akciğer kanserimiyim diye bakmaya başladım. Şu halime belki gülünür ama işte korku benimkide. Sizce bendeki sorun ne? Bilen varsa veya yaşayan. Acaba bu reflü mü diyede düşünüyorum çünkü karın ağrısı ve şişkinliği olsun mide ekşimesi de oluyordu ve hâlâ ara ara ağzıma acı su gelip duruyor acaba o yüzden mi öksürüyorum bilmiyorum

Hangi bölüme gideceğimi de bilmiyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz?

(18 yaşındayım alkol ve sigara geçmişim yok. Sigara Max 10 dalı geçmez oda arkadaşları kırmamak için)

Bir aydır geçmeyen kuru öksürük, göğüs ve sırt ağrısı, kanlı balgam reflü mü yoksa ciddi bir şey mi?
Cevapla