İğne yerinde uzun sureli ağrı ve kanama normal mi, ne zaman doktora gitmeliyim?

Merhabalar. 10 tane ignem vardı. Hepsini hiç hissetmeden yaptırdım. Hiç bir şekilde sorum yaşamadım. Ancakngecen hafta vuruldugum 10. Ignede hem girerken çok acıdı hem enjekte sırasında acıdı hem de çıkarken. Hemşire pamuğu bastı ayağa kalktım pamuk kan içinde. Sildim sildim ard arda kan aktı. Eve geldim. 1 haftadır yururken merdiven çıkarken otururken iğne yerim çok acıyor. Geçer diye bekledim ama hala aciyir ne olmuş olabilir. Hep böyle mi kalacak

Güncellemeler
5 ay
Bu arada basliginyapay zeka yazdı. Ben sadece kanamayi ve 1 haftalık ağrıyı sordum
Güncellemeler
5 ay
İğne yapanlar hemşireler doktorlar varsa bilgi verebilir mi
İğne yerinde uzun sureli ağrı ve kanama normal mi, ne zaman doktora gitmeliyim?
Cevapla