Depremlerden sonra bu tarz rahatsızlıklarım ortaya çıktı neden olabilir sizce?

Bursa'da yaşıyorum son zamanlarda Balıkesir olsun Çorlu olsun depremlerden etkilendik ben de hissettim. Ve onlardan sonra bir rahatsızlık belirdi bende. Yürürken bazen dengem bozuluyor gibi oluyor aslında bozulmuyor ama bana öyle geliyor başım dönüyor. Vertigoda bir şey çıkmadı norolojide bir şey çıkmadı sonra bir süre geçti yaklaşık 5 6 gündür yine aynı durumu yaşıyorum. Sabahları yine problem yok normalim özellikle akşam olunca tam olarak kendimde hissetmiyorum yürürken savruluyor gibi hissediyorum.

Depremlerden sonra bu tarz rahatsızlıklarım ortaya çıktı neden olabilir sizce?
Cevapla