Ayakta bevletmek ( işemek) sağlığa zararlıdır. Dine göre de doğru değildir. Ayakta çiş yapanlar prostat oluyor. Biliyo muydunuz?

Detay yok sağlıcakla.
Güncellemeler
6 ay
Bundan sana ne gibi yorumlar ne alaka? Bilmeyenleri uyarıyoruz şurda iyilik yapmaya da engel oluyosunuz allam ya
Ayakta bevletmek ( işemek) sağlığa zararlıdır. Dine göre de doğru değildir. Ayakta çiş yapanlar prostat oluyor. Biliyo muydunuz?
Cevapla