Hasta bezi ile ilgilenen arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var ?

arkadaşlar cok kötü ishal olmuşum ama cok kötü 10 dk da bi tuvalete cıkuıyorum devamsızlık hakkım bitti devamsızlık yapamıyorum raporluda bitti işe gitmem lazım ve iş yerinin tuvaleti cok kötü inanılmaz kötü ne yapmalıyım sizce hasta bezi aklıma geldi ama ne bilim hasta bezi mantıklımı ki kullananlar veya bilenler bi yardımcı olabilirmi dışardan belli oluyormu sızdırıyormu falan bilgilendirirseniz beni cok sevinirim hastaneye gidemiyorum cünkü gececiyim saat 2 de kalkıp gidicem ne yapmam lazım acil ööneri

Hasta bezi ile ilgilenen arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var ?
Cevapla