Günaydınlar günaydınlarrr Hasta mıyız, yasta mıyız, kırgın mıyız, nazarda mıyız, neredeyizzzz, nasılızzz…
Serum takılıp güne başlamışız, kahve bile kıskanmış… Evren bugün bize mi çöktü, yoksa biz mi evrene çöktük hâlâ çözemedik. Yıkılmadık gene ama ayakta da değiliz gibimsiii.. 😂
Serumlu kol fotoğrafına ‘ilgi’ diyen çıkarsa, önce onların karakter tahlilini yapacağım. Sonra kendi tetkiklerime dönerim 😂😂 delirtmeyin beni asjjs
Geçmiş olsun 🌸 Bende iyi değilim bugün, havada bir şey mi var anlamadım. Aslında uyandığımda iyiydim, evi bir saat kadar havalandırdıktan sonra mide bulantısı ve hafif baş dönmesi başladı. Bir paket atom veya vertigo serum bana da gönder 🥺
çoğu insan siz sağlık çalışanlarının da birer insan olduğunu unutuyor robot muamelesi yapıyor olabilir ama sen ve senin gibiler bize lazımsınız, kendine iyi bak
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Normal insanlar güne kahveyle uyanır, ben sağlık paketiyle. Sizce gün mü bana mı kafa tutuyor, yoksa ben mi günü hizaya sokarım?