Kadınlar kesinlikle söyleyemiyor😅🥳 çünkü ertesi gün hatta o gün akşama kesinlikle adam, kadından daha hasta oluyor🤷♀️😅 deli misiniz yahu

Kadınlar kesinlikle söyleyemiyor😅🥳 çünkü ertesi gün hatta o gün akşama kesinlikle adam, kadından daha hasta oluyor🤷♀️😅 deli misiniz yahu

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
eşim olsaydı söylerdim evet
Ne çok soru sormuşsun yaa. Yorum yazdıkça farklı soruların çıkıyor. Günlük kotamı sen doldurdun😮💨
Yaa üzücü, rahatsız olduysan bsşka tercihlerlerde bulun ohalde daha az soru soran..
Gülen emoji koymayınca espri olduğunu anlamaman da normal.
🤷♀️ öfkeli bıkmış emojisi koymuşsun bunu koyup şska mu ysptın... ağlsrken gülmek hibi
Emojilere verdiğim anlamı sorgulatma, şimdilik mutluyum😃
Bi kere o emojiyi ben böyle muzip bi hayıflanma olarak kullanıyorum. Hoff yapıp alttan bi gülünür ya, o şekil.
Hiçte bile, ozaman bsna kulksnma ben srvmedim onu🥳
😮💨
Ben söylerim valla hıı 5 bin sene içinde eşim olursa o da söyleyebilir sıkıntı yok
Harika bir tespit " Kadın; Ay üzerim de bir kırgınlık halsizlik var" der. Ayne ben de var salgın var salgın...
Bir tek Malum zamanda uyduracak bir şey tutturamıyorlar
😅😅
psikolojik üstünlük ya da eşitlik durumları
Bugün çok yoruldum... Valla sorma al benden de o kadar
Bugün hiç iş yapasım yok... Valla bende uzanıp televizyon izleyeceğim
aslında insan davranış ve etkileşim konuları bilmek hayatı olumlu yönde etkiliyor
Haklısınız ama neden böyle anlamıyorum geröekten bir taraf sağlamken ona baksa falan yok illaki hasta olmayan dahaa çok hasta oluyor😅
önce sen sorucaksın nasılsın diye iyiyim falan sen nasılsın deyince o zaman söyliyeceksin ters psikoloji uygulaması
size hoşunuza gidek bir psikolojik etkileşim teknikği aktarayım deneyiniz önce bir kağıda %90 kırmızı %10 siyah diye bir yazı yazınız ama bunu gizli tutunuz
karşınızda ki kişiye hiç birşeyden bahsetmeden bana 1 den 10 kadar yavaş yavaş sayarmısınız deyiniz sonra 10 dan geriye doğru yavaş yavaş sayarmısı deyiniz bitince şim hızlı olarak 1 den 10 sayarmısın diyiniz sayınca hemen 10 dan 1 doğru geriye doğru hızlıca sayın deyiniz ve kişi 1 ya da 2 de iken bana bir enk söye diye sorunuz Normalde etrafındfın da baskın bir renk yok ise %90 kırmızı diyecektir
Hadi ya deneyecrğim😅 bunun mantığı nedir neden öyle oluyır peki
buna benzer daha çok var beynin otokontrol mekenizması hakkında 2. dünya savaşın da psikologlar düşmanın ne yapacağını önceden tahmin etmek mümkün mü konusunu araştırırlar iken keşfedilmiş
hangi şartlar altın insan beyni otonom hareket eder buna benzer bir konuda da bence de bahsetmiştim
Subliminal mesajlar ile insan beyni nasıl etki haline getirilir konusu bu aratırmadan türemiştir
Ben bencenizi gece uyku tutmamıltı okuyordum yarım kaldı, bu gece devam edeyim ona
Hala yapıyorlar müzik ile sanırım frekanslarla , reklamla rile renkler şekil zemin ilişkisi ile. Mantıklı beyin holografik deniliyır bri eşyi tamamlıyor falan ise yani kandırmak kolay givi
artık boyut daha ileri safhada beyin Hack leme keşfedildi bile
Bir doktor var onu takip ediyorum ve kuzum uçuk fikirleri var inanıyoeum ona adı şey, ımm unuttum bakıp yazayım😅
İsmail hakkı aydın ismi, beni çok sürüklüyor zaten bilimsel şeykçlere çok meraklıyım bu adam beni hep tetikliyor😅
Ütüyü bana kitleyecek diye korkuyorum
😅😅
Tabii birbirimize "eş" olurken hastalikta, sağlikta diyerek evlenmiyor muyuz?
Olsaydı kolayca söylerdim :D
Söyleyinde bin beter daha hasta olmuyorss iyi
Bi zahmet baksın
Hasta, olursam söylerim
söylerdim. o zaman neden eşim olsun ki?
İnsanın hasta olduğu belli oluyor zaten
Söylemem ya da söylenmesine gerek kalmıyor
Yok ama olursa söylerim
Olursa söylerim.
Söylerim neden söylemeyeyim ki
Şaftı kayıyor zaten insanın 😂
Hastaysam söylüyorum
Bekarim ama söylerdim tabi
Eşime söylerim bir tek
Eşim yok