Cerrahi branş seçip ameliyat yapayım der misiniz? Ya da klinik branş seçip sadece poliklinik bana yeterli mi dersiniz? Hiç birini istemiyorum diyip temel branş mı seçersiniz?

Cerrahi branş seçip ameliyat yapayım der misiniz? Ya da klinik branş seçip sadece poliklinik bana yeterli mi dersiniz? Hiç birini istemiyorum diyip temel branş mı seçersiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
hepsini seçerim fark etmez
Tıbbi çok severim özellikle de carrahi vs ama çocuk doktoru veya genel cerrahi veya kadın doğum hiç olmak istemem
Kadın doğum ve cinsel yolla bulaşan hastalıklar olurdu herhalde
Çocuk. Çocukları hasta görmek istemem. Allah hepsine şifa versin.
Dahili branşlar sadece polde mi duruyor? cerrahi de klinik branş değil mi? içerik hatalı olmuş biraz 🤷🏼♀️
Ameliyatlara girmek istemem klinik branş iyidir benim için
Kadın doğum seçmezdim 😂
@bayanagresif99 nedenki 🤣🤣
Üroloji seçmezdim her gün penis görmek istemem
Kadın doğumu seçmezdim
En iyisi
Üroloji.
Poliklinik en rahatı