Kaç gündür geçer dedim , yok kulak çınlaması yeniden blogladı beni 😂 şimdi kulak damlası mı, antibiyotik mi , d vitamini , yoksa psikolojik ilaç mi? hangisi bana iyi geldi diye düşünüyorum. 🤔
Aynı rahatsızlıkla karşılaşınca geçmiş yöntemleri deneyen var mı?
Kulak çınlaması gerçekten çok beter bir şey. Direkt iyi bir kbbye gidip şikayetlerini söyle ona göre bir uzmanla tedaviye başla. Kulaktan dolma bilgilerle ilerlemek bazen daha da kötü yapabilir
0
3 Yorumla
Soran
6 ay
Benim ki çok şiddetli değil kafaya takmiyorum birde kulaktan gelmiyor gibi beyinden hafif sinyal sesi gibi.🫠 Daha önce gittim ilkte su kaçırdığım gün başlamıştı.
Bu da bir çınlama çeşidi aslında bakarsan. Eğer çok önemseyeceğin ve seni rahatsız eden bir şey değilse sürekli düşünmeni sağlayacak hatırlatacak şeylerden kaçın yoksa gerçekten kafaya takarsın
Evet tinutus diye geçiyor. Alıştığım için sıkıntı yok şu anlık ilk tanıştığımda ağladığım geceleri biliyorum. Yarın tekrar kan falan vereceğim bakalım, teşekkür ederim.