İdrar yolu iltahabı için doktor neden iğnesiz geçmez diyor?

1 haftadır sancım idrar yapmakta zorlanma vardı sabah dr tahlil yaptı iltahap varmış. iğne yazdı. ben çok korkuyorum iğneden. doktora hap talep ettim iğnesiz geçmez dedi. İyi de ben nasıl iğne vurulcam bu kadar korkarken

Güncellemeler
6 ay
Halen güncel
İdrar yolu iltahabı için doktor neden iğnesiz geçmez diyor?
Cevapla