Sağlık Guatr olduğundan şüpheleniyorum boğazım şiş mi duruyor sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Annemde var irsi olabilir diye düşündüm annem de olabilir dedi yutkunamıyorum boğazıma bişey batıyor Güncellemeler7 ay Çok şükür tahlillerim temiz çıktı hepinize teşekkür ederim 🙏🏼 Guatr olduğundan şüpheleniyorum boğazım şiş mi duruyor sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
digitalmen Takip Et Guru Yaş: 34 7 ay Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı. tabiki hayır yitkunamama dediğiniz şey acı ile birlikte ise ve halsizlik de gozukuyorsa üst solunum yolu enfeksiyonudur veya sadece yutkunma refleksinde bur sorun var ise anksiyeteniz olabilir geçmiş olsun 0 0 Yorumla
ByDreamm Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 7 ay Sadece bir tarafı göstermişain ama diğer tarafta normal gibi duruyor yine de doktora çıkıp tahlil yaptırabilirsin 0 0 Yorumla
hadarayan Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% 7 ay Guatr gibi durmuyor. Şüphen varsa doktora gitmelisin. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 7 ay Şüpheleniyosan doktora git. Bakarak tanı konulmaz 0 1 Yorumla Soran 7 ay Şişmiş mi diye sordum tanı koy demedim ulan bu kızlara ne oluyor yorumlardan ne bu düşmanlık
Bunbnyyyy333 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 7 ay Normal duruyor ama şüphen varsa doktora git erken teşhis önemli 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% 7 ay Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır durmuyor sen yine de kontrole git 0 0 Yorumla
İyiinsanlarhalavar Takip Et Master Yaş: 29 , eic 77% 7 ay Hayır abartma 0 15 Yorumla Soran 7 ay Nesini abartıyorum rahatsızm ki soruyorum Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Kendi kendine teşhis koyulmaz abartıdır. Yorumla Soran 7 ay Şüpheleniyorum yazmışım Türkçe kıtlığın mi var Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Konuşmaya bak senin yok kisaldırıyorsun Yorumla Soran 7 ay Az önce beni savunan yorumu sildiğine göre zoruna gitmiş Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Düşmanlık yapan sensin normal yorumu bile algılayamayan herkes aynı şeyi yazmış gerginliğini başka yerde at Yorumla Soran 7 ay O zaman neden yorumu sildin kanka Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Abarttığınız için. Yorumu da yaptıran sendindir. Yorumla Soran 7 ay Aynen benim ruh hastası kıskanç Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Kendini tanıttığın için teşekkürler. Arkadaşlarını çağır savunulacak yerin varsa Yorumla Soran 7 ay İhtiyacım yok öyle şeylere sadece boynumu görüp bu kadar kudurduğuna göre beni görsen çatır çutur çatlardın Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Hayal dünyasında yaşamaya devam verecek cevabı olmayınca kıskanıldığını iddia eden … 🤣🤣🤣 Yorumla Soran 7 ay Boynumu görüp kuduran sensin hadi uğraşamam bye Yorumla İyiinsanlarhalavar 7 ay Abartma lafı zoruna gitmiş vazgeçtim abart sen 🤣🤣 Yorumla criollo 7 ay Hanımefendi şüpheleniyorsanız mutlaka test yaptırın, haşimato vb şeyler için genetik olabiliyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
tabiki hayır yitkunamama dediğiniz şey acı ile birlikte ise ve halsizlik de gozukuyorsa üst solunum yolu enfeksiyonudur veya sadece yutkunma refleksinde bur sorun var ise anksiyeteniz olabilir geçmiş olsun
Sadece bir tarafı göstermişain ama diğer tarafta normal gibi duruyor yine de doktora çıkıp tahlil yaptırabilirsin
Guatr gibi durmuyor. Şüphen varsa doktora gitmelisin.
Şüpheleniyosan doktora git. Bakarak tanı konulmaz
Şişmiş mi diye sordum tanı koy demedim ulan bu kızlara ne oluyor yorumlardan ne bu düşmanlık
Normal duruyor ama şüphen varsa doktora git erken teşhis önemli
Ben herhangibir belirti görmüyorum.
yok bea. evham yapma yok bişey
Şiş değil gayet normal
neyse belesten köprücük kemiği gördük
Hayır durmuyor sen yine de kontrole git
Yo normal gırtlağın:))
Hayır abartma
Nesini abartıyorum rahatsızm ki soruyorum
Kendi kendine teşhis koyulmaz abartıdır.
Şüpheleniyorum yazmışım Türkçe kıtlığın mi var
Konuşmaya bak senin yok kisaldırıyorsun
Az önce beni savunan yorumu sildiğine göre zoruna gitmiş
Düşmanlık yapan sensin normal yorumu bile algılayamayan herkes aynı şeyi yazmış gerginliğini başka yerde at
O zaman neden yorumu sildin kanka
Abarttığınız için. Yorumu da yaptıran sendindir.
Aynen benim ruh hastası kıskanç
Kendini tanıttığın için teşekkürler. Arkadaşlarını çağır savunulacak yerin varsa
İhtiyacım yok öyle şeylere sadece boynumu görüp bu kadar kudurduğuna göre beni görsen çatır çutur çatlardın
Hayal dünyasında yaşamaya devam verecek cevabı olmayınca kıskanıldığını iddia eden … 🤣🤣🤣
Boynumu görüp kuduran sensin hadi uğraşamam bye
Abartma lafı zoruna gitmiş vazgeçtim abart sen 🤣🤣
Hanımefendi şüpheleniyorsanız mutlaka test yaptırın, haşimato vb şeyler için genetik olabiliyor
Boğaz enfeksiyonu olmuşsun
Durmuyor da doktora sor
Ne alaka be
Boşa kuruntu