Kan testı yaptırdım iyi cıktı dıs etıyle ılgılı dıye dusunuyorum ama devletteki doktorlarada guvenmıyorum 30 yasındayım bana endoskopıyede bakılsın dedı tek basımayım yanımda kısıde yok uyutularak bogaza kdr kamera sokuyolarmıs yaptırsam mı yaptırmasam mı sizce? Migdem de yanma tarzı sorunda yok
Güncellemeler
7 ay
…m
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sigara çay kahve çikolata
Balgam ya da diş eti kanaması da olabilir
Akciğerlerinizden de geliyor olabilir
Mutlaka bir doktora görünün
Akcıger ıcın bakıldı temız dendı
Dıs etlerımde fırcalarken kanıyo uyurken kanıyo dıye dusunuyorum
Diğerlerine bakılır işte
Sebeplerimi doktorlar bilecek
Şişe rleri sadece fırçalarken değil durduk yere de kanar
Dilin baskısı damakla vakumlama
Yemilen bir besin maddesinin teması
Muz yerken bile kanıyo
Demek ki çok hastalar
Diş eti kanamaları diş eti çekilmelerine tartar a ve kısa sürede sağlıklı dişlerin bile kaybına neden olur
Bir an evvel bir diş hekimine gidin
Tesekkur ederim
Rica ederim
Geçmiş olsun
Yaptır ama sonrasında araba kullanma
Yaptrmycam korkuyorum
Neyinden korkuyorsun hissetmeyeceksin bile erteleme mutlaka yaptır
Yok bogaz tahrısı kanama oluyomus devlete guvenmıyorum
Korkma bisey olmaz tahrişte olmaz hissrmezsn özelde para verme bende
Hangi ildesin doktor için soruyorum
Bartın
Kaç kilosun peki reglinde vb bir sorun var mı veya kabızlık oluyor mu
Hayır kabzlk yok 48 kıloyım reglim duzenli
Kakan ne renk
Normal kahverengi
Siyahlık yok yani
Hayır sıyah degıl sıyah olunca ne oluyo
Mide kanamasi vs olabilir
Siyahlık yok yaptırmak ıstemıyorum bu yuzden
Gis kanama dusundurttu Hemogram düşmüş mu bari
@ranzz11 kan tahlıllerı temız cıktı
Mide asidi olabilir
Nasıl gecer peki
İlaç verir doktor bir kaç şeyi de yasaklar olur biter
Kim sana dedi uyutuyorlar
Daha geçen endoskopi yaptırdım uyutan olmadı kolonoskopide uyutuyorlarmiş
Uyutmadan nasıl oldun abi sen
Ağzına fıs fıs koyuyorlar biraz uyuşuyor yan yatırıyorlar anhina bi aparat hortum uzatılıyor girtlaga geliyor yutkun deniyor sonra sen tabi o esnada salya sümük kalıyorsun can bedenden çıkmayınca çilekeş oluyorsun hortum ilerliyor ekranada bakiyorsun gözler yaşlı tabi doktor diyor 12 parmak bağırsağa girelim orada büyük bi yara ben kendi yaşadıklarımı anlattım sana 😅😅
Hadi ya cok gecmıs olsun ben bunu goze alamam babamda gitme dedi gitmiycem yara neden kaynaklıymıs peki ılaç mı verdı peki naptı sana
Neden gitmeyeceksin baban gitme dedi diye mi
Evet gıtmedım
Benimde balgamimdan kahve rengi leke geliyor