Ya da sizi kendinizden geçiren başka hangi duygular var 🫠🫠
...
Cinsel içerikli cevap vermeyin lütfen! Cinselliğin zaten sizi fazlasıyla kendinizden geçirdiğini biliyorum zaten 😅😝



Ya da sizi kendinizden geçiren başka hangi duygular var 🫠🫠
...
Cinsel içerikli cevap vermeyin lütfen! Cinselliğin zaten sizi fazlasıyla kendinizden geçirdiğini biliyorum zaten 😅😝



İradeli biriyim kolay kolay kendimden geçmiyorum 😂 ama yazın sıcağında o yanan havada yürürken efil efil esen soğuk rüzgar ya da bisiklet sürerken hafif eğimi yüksek bir yerde kendini sonsuz hıza bırakmak falan bunlar aklımı yerinden alan şeyler oluyor. Onun dışında dünyevi şeylere ve lezzetlere çok fazla gardımı düşürmüyorum
Waay supersin.
işte beklediğim tarzda bir cevap👍🏻
buradaki çoğu kişinin aksine soruyu tam olarak doğru anlamışım 🥰👏👏
Cinselliğin c'sini görünce beynini çıkarıp yerine malafatını koyan adamlar bunlar şaşırmadım 😂 teşekkür ederim 🌸🌸
sadece cinsellik olayi da değil, sadece başlıktan ibaret soruyu algilayanlar da çok fazla 🤦🏻♀️ sanırım kimse artık açıklama okumuyor😤😤
Ben de yemek kelimesinin y'sini görünce beynimi çıkartıp yerine midemi koyuyorum bunlara benzemiyorumdur değil mi 😂😂 boş ver boş ver niyet önemli 😄
Evet canım haklsiin 🥰🌸🌸
Senin sularda kulaç atıp kalori yakmak isterdim birazcık. Tabii bu kalori yakmaya çok ihtiyacımız var bizim. Şimdi çikolata yersek biraz daha fazla kalori almış oluruz o da bize dokunur anlıyor musun 😂
Ya ne dicem niye kimse soruya cevap vermiyor yaa?
Allah aşkına şu yazanlara bak. al birini vur otekine🤦🏻♀️🤦🏻♀️
iyice tadı kaçtı bu sitenin 😏
Bugün pazar sanırım biraz erken çok bir etkileşim yok bu saatte
etkileşim olmasın tamam kabul,. ama saçma sapan insanlara da tahammul edemiyorum iste 🥴🤦🏻♀️
Maalesef öyle işte ben de hem burada hem de reel hayatta da artık çok tahammülüm kalmadı
Allah sabir versin 🙏
Aynen cümlemize
Cevap
23Cevap
Çikolata tercih ederim gadası
ikisi de olabilir.
Hepsi olsun duruma göre ne canım isterse az az yerim olmaz mi
Olur bebegim 🌸🌸
Sanırım yazı şimdiden özledim. Şeker ihtiyacım da şimdilik yok, serin sulara atlamak diyeyim
Ayy ben de ozledim yazi,. denizii
Kızgın kum beter
Yaşamayan bilemez
Serin suya bi anda giremiyorum
Çok yavaş
Ben de oyleyim. ama birden dalmak en iyisi sanırım
Denemeye kalktım kramplar giriyor
Mümkün değil öyle atlayamam
Ayak bileğinden yavaş yavaş iki saatte bele anca geliyorum
Ahaha
Ayni ben 🫣😝
Malum günlere az kalmışken çikolata görünce bir fena oluyorum çikolata alabilirim 😅😁
😅😋😋
Buyur canım 🍫🍫🍬
Thanks 😅🌸
Çikolata alayım ya. Totom dönüyor denize giremem şimdi 🤦🏻
Ne tarafa dönüo toton, kibleye mi 🤪
Hayir yazmamistin 😝
hataysa senin klavyenin hatası, bize ne 😅😝
Piki tamam sustum 🤐
Aferim
Boyle devamke😆👍🏻
Gece yarısı gözler kapanırken kendini yatağa atmak. Tek geçerim 🤣
ah işte çok çalışan adamın hali bu 😟
Yani? 🤔
Wuhuuu😎😎✨️🎈🎉
senin partileri biliyorum ben ya da en azından tahmin ediyorum diyeyim😉
ay beni de çek götür bari o partilere, sıkıldım buradaki ortamdan 😏
kostüm şart mı🙃
Hahaaa, biliyordum böyle olacağını😅😝
🫣🫣🫣
Akiskan cikolatayi agzima atip serin sulara dewamke😊
Kızgın kumlardan serin sulara atlamak olsun. Çikolatayla arma pek yok.
Akışkan çikolata ya😍
😍😋😋🍫
Deniz olsaydı güzel olur
hemeeen getiriyorum güzel abim😁🙃
Suya atlim ben
Dur dur bensiz olmaz🙃
Bekle bi şey olursa sen bizi kurtar
Wayy beni basina cankurtaran dikti bide😅
Tabiki sulara atlamak
Baska seçenekler de olabilir bak, senden yaratıcı şeyler bekliyordum😉
Yok ben yaratıcılığımı burada kullanmam yoksa yorumum kalkar
sen yaratıcılık sadece cinsellikte o zaman😝
Yetmez mi
bir süre sonra yetmiyor😝
insan daha derin daha içten şeyler arıyor
...
ama o süreyi kendin yaşa ve gör derim
Belkide yaşıyorumdur
Belki de yaşamıyorsundur🙃
Ne yaşamak gerek üstad
cinsellikten daha etkileyici duygular, ama bunların varlığı ya da degeri belli bir yaştan sonra anlaşılıyor sanırım😏
Peki hem duyguları hemde cinselliği aynı anda yaşamak daha doğru degilmi
Wayy
Kesinlikle de en dogrusu bu tabiikk ❤️❤️🔥
..
ama o zaman da işte bu soruya cevap verebiliyor olman gerekiyordu 🤪
Sadece başlığı okumuş olabilirim 🤦🏾😜
Bana da oyle geldi 😆😅
şuradaki cevap verenlerin yarısı gibi
Saçmalama benim onlardan farkım var
Oyyy tamam canım , şaka tabii ki🥰🥰
Aferin
Günaydın canım, bitter çikolata'm..🥰😍
Gunaydin bebegim🥰😘
Ama çok cinsellikci binaciklama olmamış mı 😂
Derin sulara atlamak
Kızgın kumda serin suya atlamak
Çok sıkışmışken eve yetişip... 😂😂😂
İkisi de olabilir.
Kızgın kumlardan serin sulara atlamak
Kızgın kumdan serin suya
Sulara atlamak ndbdbd
Çikolata vazgeçilmezim.
Serin havada serin suya girmek
Serin sulara cumburlop atlamak
İki soru birbiriyle ne alaka onu çözemedim
Zaten asıl önemli olan açıklamada açıklamadaki son soruydu 😅
eğer okuduysam tabi
İkiside değil
Çikolata
Hepsi diyorum ben ya
Fark etmez
Çikolata
Çikolata ve kahve
Yatakta uzanmak
Çikolata sevmem
özellikle çikolata diye sormadım ki soruyu , kendinizden geçiren duygular nelerdir?
Günaydın yaşlı kurt
sorunun cevabı?
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
arkadaş soruya cevap vermeyeceksen toz ol!!
tamam çekilebilirsin
daha çok beklersin beybi🤪
Nelki ilerde sende cesur olup bir fotoğraf koyarsın da görürüz biz de suratini😉
fotoğraf koymadan bilemezsin ne olacağını😅
Acik adres verim istersen, geribilirsen gel evlat😬😬😬
*Gelebilirsen gel
hani geliyordun ne oldu klavye delikanlısı😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?