Batılı çocuğun genelde doğulu çocuklarla arkadaş olması doktorluk bir sorun mu?

39 yaşındayım evliyim kız çocuk 17 yaşında tayinden dolayı 2 yıl doğuda yaşadık çocuk o zaman 10-12 yaşlarındaydı ilk arkadaşlığı doğu çocuklarında gördü sonra batıya geldik batılıyız burada da genelde doğulu arkadaşları var batılı az arkadaşı var buralılarla anlaşamıyorum samimi değiller doğulular daha yakın davranıyor hemen bir samimiyet kuruyorlar diyor kızım ya da ben bu durumdan şikayetçi değiliz ama tanıdıklarım buralılarla arkadaş olsun çocuk doğulularla takıla takıla doğululaşır buralı olduğunu unutur senin çocuk normal değil doktora götür diyor yani bu doktorluk bir sorun mu
Batılı çocuğun genelde doğulu çocuklarla arkadaş olması doktorluk bir sorun mu?
Cevapla