Universite sistemine baktım doktor olarak çıkmadı
Doktor olmasa hasta kabul eder mi?
Adı cikmiyorsa universite arastirma hastanesinde gitmistim iyi doktor değil mi demek
Bide prof olan doktor normal giyimde bu diğer doktorlar ise uniformaliydilar bilen varsa yardim edebilir mi
Yani uzman değilse neden amelyat için ona versinler beni dimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ameliyat için doktoru mhrs den seçemezsin, operatör olmayana ameliyat vermezler, ameliyat sırasını hastaneden doktor bizzat verir, mhrsden bulma imkanın ameliyat için gün alma şansın yok, yarın erkenden gidip doktorla tekrar görüş ameliyat şartsa yaptır
Amelyati yapat ki açık amelyat değil hatta amelyat bile değil ama yaptirmak zorunda olduğum bir şey
Ciddi bisey
Bunu doktor yapmıyor mu turkiyede? Ben azerbaycanlıyım bizde uzman doktorlar yapar kendi doktorum öyle ama maalesef ki yurtdisinda gelinceye kadar beklenilmmesi gereken bir durum yarın yapicam ama birbirlerine doktor diyorlar internetten baktım hiçbir bilgileri çıkmıyor
Randevu olarak da alınıyor demekki doktor değiller ama neden yapıyorlar o zaman
Ki daha teşhis koyamiyorlarken nasıl bu sorumlulugu ustleniyor nasıl yapacak bu insan çok korkuyorum tedirginim
Prof da üniforma giyebiliyor ya da asistan sivil giyimle hasta bakabiliyor. Üni hastanesindeyim, kuruntularınızın hiçbiri olmaz.
Hanimefendi hasta bakabiliyor olması operasyonu yapabiliyor olması değil ki
Aynı mi sizce
Kendi göz doktorum aradim yurtdisinda ve bu acil bir durum
O cumartesi gelecek ve benim o kadar zamanım yok
Basit bi tesis koyamayan bir asistan veya herneyse bu insanlar beni nasıl operasyon yapacak?
Daha ne olduğunu anlamıyor saat 3.30da gidip 17de çıktım 5 o doktor tarzı kişi baktı ogrencileri asistanlari sanmıyorum onlardan da 5 6 kişi baktı
Prof gelip 3 dk bakıp tesis koydu ve bu proj yapmıyor operasyonu şaka gibi
Ne olduğunu bilmeyenlerin eline veriyor
Tüm cerrahlar branşlarındaki poliklinikte hasta bakabiliyor ve ameliyat yapabiliyor. Prof olmayan yapamaz diye bir kural yok, asistana muayene olduysanız da ameliyatınıza katılır ama uzman cerrahın ameliyat listesine alınırsınız. Ameliyatınız uzman tarafından gerçekleştirilir.
Üniversite hastanesi olduğu için hocadan önce veya hocayla beraber birden fazla kişinin bakması normal çünkü eğitim veriliyor aynı zamanda stajyer, intörn ve asistanlara.
Üniversite hastanesi sandığınız gibi serbest bir yer değil yani. Kimsenin kimseyi "bilmeyene" teslim ettiği yok. İyi geceler.
Açık amelyat değil bu kucuk bir operasyon
Siz hep kendi kafanizdakileri yazıp yazıp duruyorsunuz soruma cevap verseniz iyi olurdu
Bu doktorlar veya herneyseler insanlar teshis koyamadilar ama operasyonu onlardan biri yapacakmis
Ben bunu anlamıyorum
Daha teshis koyamiyor nasıl bunu yapacak?
Küçük operasyonları 2. yıl asistanı bile gerçekleştirir emin olun ki sizinle ilgilenecek kişi uzman değilse de muhtemelen başasistan yani uzman oldu olacak. Aralarındaki tecrübe farkını düşünecek olursanız tanıyı da hoca kadar hızlı koyamamaları normal. Operasyon zaten belirli kurallarla gerçekleşiyor. Sizin için ilk defa olduğundan haklı olarak endişeli olabilirsiniz ama onlar günde kaç tane yapıyor, rutin yani. Geçmiş olsun.
Yani azerbaycanlıyım ve benim doktorum bana uzman birisi yapmaki dedi onlar tecrübesi olmayan birisidir ondan tanı koyamiyor dedi yani
Mantıken yabi tanı koyamiyorsa nasıl yapicak
Safran kesesi amelyati değil hani
Göz retinada yapilcak bisey
Öğretim üyesi ameliyat listesine girebiliyorsunuz, ilgili birimin sekreterliği ile görüşebilirsiniz.
Prof kendisi ona yoneltti beni bilmiyorum yarın bidaha bakayim
Zaten yapan bir kişidir sizi yönelttiği de. Endişe etmeyin.
Tamam gidiyorum şimdi zaten teşekkür ederim
Rica ederim. Geçmiş olsun.
Hangi hastane
Aa sen
Bolu üniversite arastirma bilmem ne hastanesi
Aa ben
Özel mi yani
Hayır bolunun devlet hastanesi üniversite iste
Devletse sıkıntı olmaz
Doktor diyorlar birbirlerine ama tanı koyamadilar 15 saat bekledim ondan buna bundan ona
En son prof gelip tanı koydu ama operasyonu kendisi yapmadı kıza söyledi ben de dusuneyim dedim ve bu acil yapılması gerek ben de kendi doktorum için godemiyroum sure az
Kendisi yurtdisinda dubaide sanırım cumartesi orada olcak ama benim o kadar garantim yok göz sorunu yaşadığım şey
Hatta yarına ne olurum belli değil keşke yapsaydim ama korktum da
Bu islemi yapacaklar içi d iyorum:
Mhrsden randevu alamiyorum yani adlari sistemde yok
Pratisyendir o yüzden yoktur adı. Devlet hastanesinde çakma doktor olmaz
Tabi olmaz onu demedim ama kendi doktorum uzman lazerci yapmalı dedi
Bizimle bura sistemi farklı herhalde
Doktoru diyor ki eğer onlara yaptiriliyorsa uzmandir ama uzmansa neden tesis koyamiyor bana uzman birine yaptır dedi tecrubesiz birine değil napsam bilmiyorum
Seçemiyorsun hangi doktoru verdilerse kuzum irdeleme boş ver
Doktorsa adı niye yok
Değişik
Bide uniformali ya hemsiremsi mi dedim
Bide daha tanı koyamiyor
Mecburum ama yapmalıyım umarım kötü bisey olmaz hatta yarına kadar gozume bisey olmasın da
Geçmiş olsun şekerim
Teşekkür ederim 😊 şeker miyim ben yine fhjfdgh