Selamünaleyküm, ayaklarım pert oldu ne iyi gelir? Ne yapsam acısı hafifler? Ayakkabım bu parmaklarım felç oldu sanırım ksksksk

Selamünaleyküm, ayaklarım pert oldu ne iyi gelir? Ne yapsam acısı hafifler? Ayakkabım bu parmaklarım felç oldu sanırım ksksksk

Aleykümselam 😅 topukludan sonra o acı efsane oluyor gerçekten
En iyisi hemen ayaklarını ılık suya koy biraz dinlendir 🦶🏻💦
Sonra hafif masaj yap, istersen biraz zeytinyağı ya da nemlendirici krem sür çok iyi geliyor
Bir de ayaklarını uzatıp dinlen balımsuu 🤍🌸
🤍🌸🫠
Cevap
30Cevap
Çok feci bir şey birkeresinde ne yaparsam yapayım geçmedi taşa basıp oturdum ayaklarımı ama o bile şişini almamıştı bir ayakkabı da parmaklarımı birbirine geçiriyor gibi ama seviyorum yine giyiyorum ( hayatta da böyle )
Ah beee
Hayattaki daha çok can acıtıyor ama :(
Aleykümselaam, Suya biraz sirke, biraz karabiber, biraz demlenmiş çay su kalıntısı doldur ve ayaklarını 15 dakika beklet ki rahatlasın.
Uygun ayakkabı secmemissin anlaşılan önce ılık suda biraz beklet karbonat atarsan daha iyi olur , sonra ayakkabı nin vurduğu yerlere vazelin sür hafif bir müddet o şekilde dinlern ve kesinlikle bir süre topuklu giyme
Şu ucu daralan ayakkabılar ayak sağlığı için çok kötü. Baş parmak kısmında kemik çınıtısı oluyor ileride.
Hayatımda ilk kez giydim gerçekten çok kötü
Resmen işkence ayağını sıcak suya koy içine tuz at iyi gelir
ağrı kesici :D en iyisi, ben deri postal aldığımda onu çekiçle dövüyordum mesela :D topuklarımın arkası kan içinde kalıyordu
Hi tövbe tövbe
Aleykum selam ypk bavemı yok ayağını köşe ya da o kadar topuklu giyme zor mu
Hele bir gün giy hele bir gün giy
Zaten işim yok topuklu giyecem
Giy nolcek
Nale bizi hatıkandın yapacan
Ol hatıkandın ksksks
Sen düz taban giy kısa kalırsın dimi 😂
170im ben 😒
Sen 1.70 sen be 3 metreyim
168im
İn biraz daha
Valla bu kadar
1.65 en fazla
Yok valla daha uzunum
Ere ere
Welle
Hama yakınakım
Yakınakım ne demek
İnanmıyorum
E ama gerçek bu
Bana kutılk yapıp getirirsen inanırım 😂😂
Tamam yaparım dmdmmdmd
İnanmam hep öyle diyorkar
Yara kremi sür ve bir süre hareket etme, dinlendir, topuksuz giy o geçer çok geçmiş olsun ❤🌸
Teşekkür ederim 🌷🤍
Lafı olmaz bitanem 💟🕊
İlk defamı giydin neden böyle oldun ayakkabı giyöe biraz geçer hemen ya
Yeni aldım ayakkabıyı
Kötü olmuş ya ayakkabı rahat değil o zaman bence giyme giyersen kötü olur kaö numara ayakların
İlla o topuklu giyilecek dimi acısını çeke çeke
Rahat edeceğim bir ayakkabı seçip kendine acı çektirmesen daha mantıklı değilmi
Ayağını suya koy ve ov.
Bir daha topuklu giymeme işi.
Masaj yapamak lazım o ayaklara
Ayaklarını yukarı kaldır uzan 1 gün ayakkabı giyme düzelir
O ayakkabı küçük gelmiş gibi
Aslında tamdı
acıyan yere yara bandı yapistirilabilir
Aaa evet
Zamanla alışır gibi geliyor bilmiyoruz tabi biz :D
Alışır umarım
Hiç bir şey sadece dinlenebilirsin
Acısı çok fena, o an yara bandı biraz tutar
Genelde spor ayakkabı bulundururlar yanlarında ama
Masaj yapilabilir mesela 🤭
Bir süre topuklu ayakkabı giymeden durabikirsin
Güzel bi masaj yapayım iyi gelir ☺️
Ayakkabı seçimi yanlış olmuş
Rahat bir ayakkabı al kendine.
Ilık suya koy ayaklarını iyi gelir
Ona ayaklarının acıdigini falan söyle
Kimw
Ayakkabıya
Yarabbim kzksksms
Özür dilerim ya
Daha uyanamadim :))
Kkskks olsun
Ama yinede konuş bi istersen al karşına uzun uzun dök içini :))
Şaka şaka
Benim de öyle oldu çektim bir kaç gün
Düğün var bugün ama
Zaten dügünde başıma geldi giymedim
Giymeni tavsiye etmem
Giymeseniz kendinize eziyet etmeseniz
Ilık bir sunile yika sonra krem sur bitti
Giyme
Giymesen sorun kalmaz bence
Güzel yakışmış
Aleyküm selam abisi, tam okumadan cevap yazdım bu yapay zeka yazmadan yazayım diye)) topuk ayağını rahatsız ediyorsa mecburmusun topuklu giymeye başka bir şey giyin))
Mecburum
Sebeb desem neden mecbursun?
Düğün var ve elbisem uzun
He anladım hayırlısı ne diyeyim umarım her şey yolunda gider
Teşekkür ederim inşallah
Herkes evleniyor bi ben evlenemedim beya😜
Kskdkdkd sen kal bişey olmaz
Evde kalmışım zati))
Yok be
uzak olmasaydı düğüne bende gelirdim belkim nasibim çıkardı))
ekskdkdkd belkide
Sizin düğünler çok masraflı oluyor sanırsam baya para gidiyor
Evet biraz
Ben evlenirsem tekrar belki ufak eğlence ama masrafın altına girmem yani ikinci evlilik düğün yapmak bana saçma gelir
Soğuk su tedavisi
Peçete koy ayakkabı min arkasina
Topuklu giymemek
Uzan hafif biraz yukarda kalsın biraz
Bu ayaklara masaj şart ağrı felan kalmaz
Masaj ya da foot worship
İyi bir masaj
Giyme mesela
Değiştirilmeli
Masaj ve sıcak su
Çokmu yürüdüm
Evet baya
Kotu olmuş ya
Evet ya
Üzüldüm ya canm çokmu kotu ya
Düne göre iyi en azından yürüyebiliyorum kdksks
Sevindim ya canım çokmu dar giyindin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?