Hani biz üniversite hastanelerine gidiyoruz ya bazen acaba orada ilk defe gördükleri bir hastalık olunca seviniyorlar mıdır?

Garip bir doru ama aklıma geldi idare edin. Bence ilk defa karşılaştıkları bir hastalık olunca sevime değilde bir heyecan oluyordur yaa. (Uyuyamayınca kafamda dönem saçma sapan sorular silsilesi😅)
Hani biz üniversite hastanelerine gidiyoruz ya bazen acaba orada ilk defe gördükleri bir hastalık olunca seviniyorlar mıdır?
Cevapla