Bizimki en azından bir işe yarıyor çocuğumuzu besliyoruz, peki erkeklerin neden meme ucu var? Süt çıkmıyor hiçbir işe yaramıyor neden memelisiniz erkekler? Evet işsizim sabah sabah aklıma bu geldi

Bizimki en azından bir işe yarıyor çocuğumuzu besliyoruz, peki erkeklerin neden meme ucu var? Süt çıkmıyor hiçbir işe yaramıyor neden memelisiniz erkekler? Evet işsizim sabah sabah aklıma bu geldi

Bunu bir yerde görmüştüm bebek oluşurken her iki cinse uygun şekilde gelişiyor daha sonra cinsiyeti belli olunca hangi cins ise o şekilde gelişiyor
Cevap
7Cevap
bebrk ikrn herkes kız olarak doguyor 2 ay geçince falan kimin erkek kimin kız olarak kalacagı sekilleniyor
Anne karnında cinsiyet belli olmadan önce göğüsler oluşur. Cinsiyet belli olduğunda testosteron ya da östrojen salgılanır
Bunu sana kısaca anlatayım vücut anne rahminde gelişime başlarken kadın erkek aynı oluyor sonra kromozom yüklenince cinsiyet çıkmış oluyor bu yüzden iki cinste de meme ucu var
Bak bunun hiç bir açıklaması yok bilim adamları bile bilmiyo
Sen ne olsun isterdin
Cinsiyet belli olmadan meme oluyomuş insanda
Sizde neden varsa
Yarın gidip kestiriyorum bsbdbs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?