Sigara ve alkol kullanmadıgım için çok dışlanıyorum ya çok terbiyesizce degil mi🤣?

Kullanmak zorundamıyım yaa?
Sigara ve alkol kullanmadıgım için çok dışlanıyorum ya çok terbiyesizce degil mi🤣?
Cevapla