İki gündür karnım ağrıyor bu gün sabahta anneme söyledim hemen hemen bu gün hastanede gideceğiz dedi 😂 gitmemeye zor ikna ettim yaa

İki gündür karnım ağrıyor bu gün sabahta anneme söyledim hemen hemen bu gün hastanede gideceğiz dedi 😂 gitmemeye zor ikna ettim yaa

Ufak şeylerde tabii ki gitmem ama bazı ağrılar bir şeylerin habercisi olabilir. Mesela bende 1 hafta boyunca ishal oldum. En sonunda dayanamadım gittim doktora. İlaç verdi öyle geçti. Yoksa bağırsaklarım sökülecekti yerinden. O yüzden sende git bir an önce baktır geç olmadan.
Son raddeye gelmeyene kadar hastaneye gitmiyorum. 2019 da ansızın göğsüne ve sırtıma ağrı girdi geçer dedim geçmedi daha da şiddetli oldu biraz daha bekledim sonra kuvvetli öksürük gelince gitmek zorunda kaldım meğerse pnömotoraks olmusum yani akciğerim sönmüş
Hayır gitmem sevmiyorum pek hastaneyi
Asla gitmem bu huyumu da sevmiyorum
Cevap
18Cevap
Hayır gitmem geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun bazen evham yaparım o zaman giderim onun haricinde can çekişsem bile ne giderim ne ilaç alırım
Teşekkürler 🙏🏻
Son ana kadar beklerim. Kendi vücudumun neye reaksiyon verip vermeyeceğini ve ne zaman doktora gitmem gerektiğini bilirim.
Hastanede çalışıyorum ama doktora gitmekten korkuyorum djdj
Yaa ben kolay kolay gitmiyorum artık... Zaten rutin kontrollerim var o yüzden gerek kalmıyor...
Hastanelerden nefret ederim ölün dusegine yatmadan gitmem sjjh
Biraz zor gidiyorum hastaneye. Önce evde halletmeye çalışırım çünkü.
Canımın son damlasına kadar acı çekip, öyle gidiyorum. 😅
En Ufak da gitmem ama bu kadar uzun sürüyorsa sorun olabilir onun için gitmekte fayda var
Hayır, aksine ağır bir şey yoksa asla hastaneye uğramam.
Ağrının derecesine bağlı ama genel olarak gitmem
Ölmeden hastahaneye gitmiorum :D Ölmeden 5 dakika önce gidiyorum...
Her gün hastanedeyim zaten
Çalışıyor musun
Evet
Hee tamam başka bir şey düşündüm
Allah kimseye göstermesin
Amin
Sen hala soru bulmadın bana
Upss 😅
Bekliyorum bak djxjz
Nasil olsun
Trol fjdjd
Nasil bir trol KS alakali mi
Fark etmez djkdkx
Tamamm bulacağız
Hadi bakalım
Bir adam 10. kattan aşağı atlıyor ama ölmeden kurtuluyor. Neden?
Yahu çocuklara mı soruyoruz djxkx
Haydaa
Güzel değildi ama kabul et
KS ile ilgili olsun
Dur dur
Eğer sağır bir insan olarak dogsaydin ve 1 ormanda tek başına buyuseydin hangi dil konuşurdun
KS ile ilgili değil ama bu djdkx
Aaa ama güzeldir KS ile ilgili soruma gelirse evlilik teklifi edeceğim başka troll yok ki
Bulursun sen bulursun
Aaaa
Bbbbb
Tamammm bulunca haber veririm
En son öyle dedikten sonra ses soluk çıkmadı
Yok yok yarin haber vereceğim
Haber vermeyen 25 kg alsın
Hahaha çok ama bari 5 kg olsun
Yok. Bulamazsam 25 kg eklenir kilona djxjx
Sorun değil yaa
Hadi bekliyorum bul fjdkx
Geldim
Burada bana takıntılı bir kız var, seni istemeye geleceğim diyor Ondan nasıl kurtulabilirim?
Haha bu güzel 😂
Ohh bee çok şükür 😅
Teşekkürler fhdıx
Borç yok artık dimi
Şu anlık bitti. İlerde ne olur bilemem fjdjxk
Yokk yokk biti
İlerde olur ya yine
🤣🤣🤣🤣
😂😂
Ciddiye almışlar yaa 😂😂
Çaktırma
😂
Yok yok 😂
Haha 😂
Yok yataktan kalkmayacak duruma gelince giderim
Insan bir geçmiş olsun der dimi
bundan dolayı asdfasdf geçmiş olsun
Hee sagol yine
Önce kendim bir çare bakarım
Geçmiş olsun canım 🥹
Teşekkür ederim 🩷
Rica ederim 💖🌸
Geçmiş olsun kuzu günaydın yok gitmem
Teşekkür ederim canım 🩷 günaydınnn
Pek gitmem, sevmiyorum fazla.
Ben ölmeye yakın gidenlerdeniö
hayir cokkk nadiren hastaneye giderim
Gitmem 🙄 ölene kadar gitmem kendi isteğimle
Ciddi olduğunu düşündüğüm zaman giderim genelde
Yok ilaç falan içerim geçmiyorsa giderim
Sürünene kadar gitmem
Alışmadık bir yerimde ağrım olursa giderim
Geçmiş olsun mideni üşütmüş olabilirsin
Yok ölene kadar gerçekten beklerim
Ben de yaa
Hastane daha çok hasta yapıyor beni
Aksine ölmeyi bekliyorum bebeğim.
Gerek duymam ya
Hayır gitmem
Çok ağır hasta olmam gerek hastaneye gitmem için
yokkkk
Hayır gitmem
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?