Sizce bu yüzden mi bana pek görücü gelmiyor ve ilgi görmüyorum?

Çirkin degilim. Eğitimli biriyim ve öğretmenim. Ama maalesef kaderin cilvesi bipolar bozukluk hastası bir anneden Dünya'ya geldim. Annemin hasta olduğunu bütün mahalle bütün köy bütün çevresi bilir. Hatta genelde insanlar onu aşağılıayıp onunla alay edebiliyor. Yüzüne karşı yapan da var arkasından da. Ama tabi annem bipolarin en ağır formunda. Haliyle bir hastalık atağı geçirsin hemen fark ediliyor ve dikkat çekiyor. Hatta ilk atagini geçirir geçirmez bütün köy duymuş. Bende de bipolar çıktı sonradan. Ama bendeki hafif formu. Yani öyle arada depresyona girerim ama hastalığin manik ataklarini ağır geçirmiyorum. Hatta o kadar belli olmuyor ki yıllarca bana hasta olduğum halde hastalığın teşhisi konulamadi bile. Hatta hastalığı bizim aile dışında dayım , dedem ve anneannem biliyor. Onun dışında herkesten sır gibi saklıyoruz. Kimseye bir şey demiyoruz. Kimse de cidden fark etmiyor. Tabi depresyon hallerimi görüyorlar ama depresyon bipolar olmayanların bile zaman zaman hayatındaki sorunlardan ötürü filan girebileceği bir şey. Pozitif düşün falan filan diyorlar. Ama ne bileyim. Sizce annemde olması filan mı sorun olarak görülüyor acaba
Sizce bu yüzden mi bana pek görücü gelmiyor ve ilgi görmüyorum?
Cevapla