Böcek ısırığı falan ne olabilir 1 haftadan fazla böyle daha fazlaydı hatta kendim mi kuruntu yapıyorum yoksa ama normal sivilceye de benzemiyor 


Karaciğer detoksu yapmalısın.
Cips , kola , hazır yiyecekler, sucuk , sana yağ tarzı besinler yemeyi kes.
Günlük 2 lt su icmelisin en az.
Birde sumo squati 3 set 30 tekrar yap.
Sen bacakları çalıştırmıyorsun ve oturuyorsun sürekli tahmine göre.
Cips kola onları yerim de diğerlerini yapamam
Yani hiçbirini yapamam diyorsun
Cevap
15Cevap
Cilt kuruluğundan bende de vardı... cildiye gittiğimde ure içerikli Krem yazmıştı duştan sonra öyle bir krem kullan
Türkiye bile olsa hala doktor denen şey ülkemizde var yani
Gerçekten mi bilmiyorduk
İyi ki söyledin
acil denen şey de var. böcek ısırması diye başvuru yapabilir misin mesela
Yanma hissi varsa agrin varsa zona da olabilir doktora gorun oyleyse kremi var zaten rahat edersin cekme yani
Böyle popo mü olur örümceğe mi verdin kızım bu ne ahahahahajsjd
Her hangi bir şey olabilir ama kaşıntı falan var mı. Muhtemelen geçiyor zaten ama başka yerinde var mi
Kaşıntı yok ama dokununca bile yanma oluyor batma gibi br sey oluyor Kaşıntı olan yerde
Geçmeyince merak ettim bendr
Sanki bir şey sokmus gibi artık sivri mi başka böcek mi onu bilmek zor ama uçlar var ona benzettim çünkü. Açıyor mu
Yani görüntü çok yabancı gelmedi o yara gibi delikler falan muhtemelen geçecektir yakında ki zaten geçiyor diyorsun sanırım
Evet azalmış gibi kızariklar acıyıp yanmasımi sorun ettim
cok mu belli oluyor yoksa boyle yakin diye mi
Yok belli oluyor
Hadi ya. Gerçi gozukmez
Kurdeşen diye düşündüm aile hekimine gidip krem almalısın dokununca acır baya
Kist şeklinde mi ama
fazla oturuyorsan olabilir evde kedi köpek varsa ve onda bit pire varsa sana da geçip ısırmış olabilir
İşimden dolayı sürkeli oturuyorum evet bakıma da dikkat ederim ama böcek ısırığı gibi geldi geçmemesi
o da ihtimal ama bit pireden başka ne olabilir ki evde kedi köpek de yoksa fazla oturmaktan olabilir
Yağlı ve karbonhidratlı besinler sebep oluyor, yine de doktora danışmanı öneririm.
sorun yok korkma. yag tabakasının kurumasından kaynaklı.
tahta kurusu böcek ısırığına benziyor
Kıl dönmesinden falan mı kaynaklı bu 🙄🤦🏻♂️
Yok ya kıl dönmesi değil o yok
Havasız mı bırakıyosun o zaman
Napiyim çıplak mı gezeyim
Saçmalama yaa pamuklu giyin fazla dar şeyler giyme
Dar giymiyorum ztn bol kumaş falan giyiyorum
Boyun kilon nasıl
Bende de olmultu böyle bişey geçti
Yine de doktora bi git bence
Şunu az uzaktan çek böyle anlaşılmıyor sjsjsjsjjs
İltihaplı sivilce. Neden doktora gitmedin?
Jiletlemi aliyorsun
Hayir lazere gdiiyorum
Bayadır gidiyorum ama olsaydı çoktan olurdu diye düşünüyorum muhtelmen kıyafetten veya böcek ısırdı gibi
Dar giymiyorum ama kumaşı kaşındırıcı keten giyiyordum ondn da olmus olabilir kaşındiirip bilemiyorum ama azalmış durumda sadece dokunmadan bile ağrı batma oluyor sivilce de onu merak ettim farkli bir şeyden mi diye
Dar giyinme.
Dar giymiyorum
Yüzümde de çıkmıştı ama yanlış güneş kreminden olmjstu
Sivilce normal
Daha kötüydü ama sivilceye benzemiyordu
Zona ola bilir
Kaç yaşındasın sen yg
23
Gizliden çıkayım mı bir şey sorcm
uyuz gibi
Bişey olmszz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?